Pages

H.E.C.T.I.C

1) From now on dan dalam masa 2 bulan yang akan datang(Mac-April), my schedule will be busy and super duper busy. Dan perhatian aku mungkin ter-lari sikit. No more kpop at all (sila percaya ok?), no more kdrama, seldomly internet. Goshhhh. Macam tak percaya! Commitment punya pasal. Tapi aku gembira dengan ini. Setidak-tidaknya aku bermotivasi sikit dengan persekitaran sebegitu. Cuba kalau persekitaran boring, sure internet je la satu-satunya jalan penyelesaian kepada masalah keboringan.


2) OMG Menara PGRM????? Dekat ok dengan tempat tinggal aku pejam mata dah sampai tapi sadly i can't go for certain reason selain takda duit nak pi. Jm aaaah~ Soon i will find u at Royal Avenue ok!

3) "Kak, Adik akak tu memang sombong eh orangnya?" Tak pasal2 aku dapat title sombong dari seseorang. Hanya kerana aku tak memulakan perbualan dengannya. Oh redha je lah kan. Soon or later she/he will know me. Kes ni sama dengan pandangan rumate2 aku before ni terhadap aku before ni. Dari zaman sekolah,matrik,u, bila aku tanya 1st impression mereka terhadap aku tiga2 cakap aku nampak sombong first2 tak tau pasai apa. Sebab aku kurang bercakap kot?? Tapi takpe la kan. Sekurang-kurangnya aku nampak la usaha mereka take a inisiative nak bercakap dengan aku. So aku pun nak bercakap dengan dia pun semangat la untuk hari2 yang seterusnya kan. Tapi kalau orang yang aku tak nampak pun usaha nak bercakap dengan aku tetiba nak mark aku sombong hanya sebab aku tak tegur dia dulu, taktau nak kata apa lah kan. Minta maaf je la eh. Aku sendiri pun tak pernah mark orang sombong hanya kerana orang berkenaan tak tegur aku. It's simply 'No talk, no gain'. Kau takkan tahu macam mana seseorang itu selagi kau tak bersembang(untuk beberapa kali) dengannya.

5 voice out:

c.nad said...

ade pe kat pgrm? mau tau ooo!

Nadia said...

JM showcase&fanmeeting! On 9th April Dekat kan. Ishh sayangnya tak dpt pi. huhuhu

c.nad said...

ye ke? dekat2!
nape tak leh p?
bpe rm tuh?

s.y.a.r.q said...

each people has different view to someone. For me, u look friendly. :) because,since i met u, i can get into u. Heheheh. I mean, there was chemistry between us. hahaha.

Ayat tak boleh blah kan?? Anyway,thanks about the shawl again nadia. (^_^)

Nadia said...

syarq: wahhhh aada chemistry gitewwww kan. hehehe. Pasal shawl tu, no prob =D