Pages

Mix-style Headphone


Dulu masa aku tengah gila dengan lagu Love Ya, bleh kata everytime mesti telinga melekat dengan headset (hp). Everytime ok. Pagi petang siang malam mesti rasa nak dengar. Even masa buat kerja kat lab pun mp3 phone still on, headset kat telinga. Naik motor pun nak dengar lagu jugak, headset dalam topi keledar (eh betul ke aku eja ni?LOL). Bleh kata almost everytime aku dengan headset macam kembar.

Sampai headset aku yang putih suci tu jadi kotor ok. Maklum la lab aku dulu agak kotor environment-nya. Pastu bila demam lagu tu agak2 dah berkurang, tabiat pakai headset dah berkurangan la kiranya.

Pastu bila aku dah start gila dengan lagu Before The Dawn, perangai lama berulang kembali. hahahaha.. Look like everytime berkepit dengan headset.

Bila pakai headset, ayah aku selalu sound2 yang kalau pakai terlalu kerap nanti jadi errr...pekak? hihihi. Sebab masuk terus kat telinga kan.So aku terfikir nak beli headphone pulak.

Sebenarnya aku nak cakap yang aku tetiba teringin nak beli headphone yang jenis melekap kat telinga tu. Yang sebijik macam ni, brand ini. Tak ingat brand apa tapi rupanya macam ni la. Pernah tengok?




omg COMELnya yang kaler hitam bintang pink tu! Nak tu! Nak tu!

p/s: Kat Times Square tingkat 5 ada jual. hehehe. Tapi preoder kalau tak silap. Kene bayar RM50 untuk book (pasang telinga dengar ada sorang girl ni cakap dengan tokey kedai tu.haha)

6 voice out:

s.y.a.r.q said...

nadia kete tag :)

Contest Aku dan Kaca Mata

c.nad said...

rasenye kat online ade jual yang cmni.... tak try survey?

farah, s. said...

comel lah headfon tu. cool!! mahal tak huhu

Nadia said...

syarq: will do ;)
nad: yeke ada. Selalu gi blog online tak pernah nampak pun yg ni..huhu..
farah: rasanya macam RM200 sumthing.huhu

farah, s. said...

wow. mahal jugak. haha

c.nad said...

haah mahal...
yg online nad kate tu bukan ori punye...
cube tgk kat link ni http://www.facebook.com/photo.php?fbid=110667362335325&set=a.108670965868298.10302.100001761848833&type=1 tapi tu la tak tau die still ade ke tak... mcm pre order