Pages

Mimpi

Menarik nya mimpi aku ni

Ala2 time travel. 

Ceritanya aku kembali ke zaman lampau dan diberi peluang betulkan apa2 keadaan sebelum kembali ke alam nyata. Such another level la mimpi aku kali ni. Adventure gila sebab masa mula2 tu aku macam kene lalu satu tempat (seolah-olah macam train ets/oversea yang aku pernah naik tu). Kat situ orang yang naik akan diberi sejenis minuman yang ada biji (macam air selasih?). Kalau biji tu ditelan, aku akan lupa siapa aku di alam ni dan boleh jadi lupa apa misi aku sebenarnya kat alam yang aku pergi ketika itu. So aku kene buat trick supaya orang tak perasan pun aku tak minum benda alah tu ahhaha.

Then aku perasan. Watak bertukar dalam mimpi aku tu. Contoh in real life ada Abg A dan Abg B. Dalam mimpi tu rupa maybe akan bertukar dan tak sama hahahah. Contoh Abg A maybe mempunyai rupa Abg B. So aku kene clever enough utk tahu dgn siapa aku bercakap ketika tu. Aku boleh bawa sorang orang lain ke zaman lampau tersebut. Dan aku juga kene pastikan aku tak dibunuh di masa lampau tersebut kerana tu salah satu sebab aku tak dapat balik ke alam nyata. Tibahh ja ada scene lawan2 kekekeke. 

Ok sekian mimpi aku.. Aku x ingat sangat detail plot. 

0 voice out: