Pages

Kembali Lagi

Ya Allah. Baru tahu kewujudan blogger apps ni. Tak pernah terfikir ia wujud (maybe kerana sudah melupakan blog setelah sekian lama). 

Selama ni punyalah aku lakarkan personal thought (hasil daripada pemerhatian sekeliling) dalam notepad phone je lepas tu tetiba rasa pelik je nak share di instag. Maka mereputlah segala catatan tersebut dalam phone je. Cukup masa, bila kemas2 phone, aku delete semua2 dalam notepad. Walla! Hilang macam tu je . Tetiba rasa rugi.

'Menulis itu merupakan penghargaan kepada masa'. Aku terjenguk entri sekitar 2009, aku ada bercerita tentang satu suasana pekerjaan dan orang2 yang terlibat. Tapi tiba2 aku tak ingat watak salah satu nama. I was like who is Syafiq? Syafiq yang mana satu ni? Aku tak boleh capture image dia dalam kepala macam mana. Lol. Ni kalau aku jumpa kat memana sekarang sure aku tak kenal orangnya.

anak sedara

sejak ada anak sedara ni, aku perasan yg kecintaan terhadap kanak2 lain sudah berkurangan. Sebab ruang itu dah dipenuhi dgn cinta dr anak sedara aku ni. Allif and Qaseh. I feel loved ;)

azam yang tertinggal

apa dah jadi dengan azam 1 hari satu entri? Aduhai,... Bleh kata sejak ketiadaan komputer n x biasa taip guna tablet yang menyebabkan ianya jadi begitu. ape pun. selamat hari raya. Diam tak diam dah 5 tahun blog ni terbina.  :')


p/s: Kene biasakan diri. A short one pun ok what? Rather than taip backspace, taip backspace kat facebook tu. baik taip kat sini publish terus kan? =)


Till then.....