Pages

SALAM HIJRAH....

Sebenarnya semalam saya marah (sikit je,tak banyak) dengan seseorang. Sebab dia telah menyusahkan saya. Sedangkan keadaan tu tak sepatutnya berlaku. Boleh bertolak ansur. Ayah saya pun turut marah dengan dia (saya yang jadi mangsa kene dengar bebelannya). Nasib baik, saya duk KL(agak dekat), senang nak balik, kalau Kelantan ke, Kedah ke, Johor ke..Tak ke kesian hamba Allah yang bernama Nadia ni??

Kawan saya cakap " Duit penuh kat poket(ehem!PTPTN :D) tak boleh marah2.hahaha!". Dan saya balas kat dia "Duit penuh poket lain cerita, marah lain cerita.Tak boleh campur aduk.hahaha".Actually dah tak marah dah kat orang tu sekarang (biasa la,kejap je). Setelah saya terima ucapan 'sory' dari orang lain yang mewakili pihak dia, hati terus jadi sejuk sikit(budak tu pun turut kesian kat saya)..huhu

Okay, nak bukak cerita baru...

Salam Hijrah kepada semua umat Islam....

Azam tahun baru: Tahun ni saya nak jadi lebih baik dari tahun2 yang lepas.Tak kisah la dalam apa2 perkara sekalipun.

Hijrah itu pengorbanan, hijrah itu perjuangan...

"Peristiwa hijrah membawa pengertian yang besar di mana, kita TIDAK perlu menunjukkan kekuatan sebelum tiba masanya apatah lagi bertindak di luar kebijaksanaan"

p/s: saya tak sabar betul nak cerita something ni tapi terpaksa hold dulu sebab kabel phone takde nak pindahkan gambar dari phone ke blog ni. Entri akan lepas ni *PEACE* :D

9 voice out:

teddi said...

asalamualaikum
salam maal hijrah

Cikgu Ije said...

salam maal hijrah 1430~ =)

en_me said...

hi cek nad itteww.. duit ptptn vukanlarr milik kekallls, hanyalah pinjaman semata-mata, jangan luper membayar balik loan nanti k.. ehehe, and salam tahun baru hijrah 1430 dari me dikejauhan ..

Nadiah Suhaidi said...

cepat2 cari kabel fon!! :D
selamat tahun baru :)

Nadia said...

teddi>-- salam maal hijrah too

en_me>-- thanks sebab ingatkan. Sesungguhnya, saya tak pernah lupa dengan hutang. Tak suka hutang lama2 :D

nadxoxo>-- baik2..hehehehe...selamat tahun baru jugak :D

Mohd Nasri said...

uiks..
ptptn sudah masuk ke?
xcek lg (ketika komen ini dipublish)..haha

Nadia said...

dah masuk dah...ari sabtu ari tu :D biasalah,nadia kalau pasal ptptn masuk ni, memang cekap dan pantas :D

farah, s. said...

salam maal hijrah juga.. hehe

dah ade azam tahun baru?

erm..kesiannye lah kat nadia ni. jgn marah2 ye..

Anonymous said...

tau2 ady marah sape...hahahhah!!!!!!!!!!