Pages

Aliff Zafran-2


Rasa sayang terhadap Aliff Zafran tu lebih daripada Qaseh Amani. Aku rasa penyumbang terbesar adalah disebabkan Aliff tu lebih manja dengan aku daripada Qaseh. Qaseh macam 'sombong' sikit. Hahaha.. Dia selalu nak kat Atuk dia je (ayah aku) sesekali boleh la kat nenek dia (mak aku) tapi aku dengan nana haremmm dia taknak...

Aku rasa kita akan suka lebih dengan orang yang 'suka' kita daripada kita 'suka' dia kot.. Kalau Aliff dia nak kat aku, manja giler dengan aku, selalu ajak aku main2, cari aku bila kene marah ngan atuk or mama dia, pendek kata nampak la dia macam suka aku jugak hahah. Dia jenis yang cepat mesra dengan orang yang selalu jumpa kot.. Kalau Qaseh, dia cam orang, kalau aku senyum dengan dia, dia senyum je dengan aku tapi bila aku nak dukung taknak kay. Huh sombong. hahah...

Tapi walau macam mana pun sayang tu tetap ada cuma dengan Aliff ni nampak aku macam interested lebih..heheh

Anak buahku sayang...

Saya harap saya boleh tengok kamu membesar depan mata. Saya harap kamu sentiasa di sisi saya sentiasa. Once in a 4 months is never enough. Tp harapan tinggal harapan, takkan mungkin tercapai. Takpe la, tunggu anak sendiri je la...huhu...

0 voice out: