Pages

Baby and I




Sekarang aku rasa excited untuk tengok cerita Korea yang ini.Yang bertajuk 'Baby and I'. Tengok trailer pun macam best. Tergelak-gelak aku tengok telatah baby tu. Waaa nak tengok nak tengok nak tengok nak tengok. Cerita ini dicadangkan oleh salah seorang rakanku (Nik Nur Liyana.hehehe). Macam tahu2 je aku suka cerita yang melibatkan baby2 ni. Comel okeh. Sape ada lagi cerita pasal baby2 meh kasi review kat aku.haahahh


Aku agak jalan ceritanya lebih kurang cerita Rob-B-Hood lakonan Jackie Chan tu. Aku ada buat review cerita Rob-B-Hood tu kat entri ini. Ala, kalau jalan cerita lebih kurang sama pun aku kisah apa kan? Janji pelakon berjaya memainkan watak dengan superb confirm aku akan sanjung cerita itu. muehehehe...


Waaaa nak tengok sekarang tapi i need to prepare nak balik Shah Alam esok. Plus prepair interview sikit2*speaking I mean*. Waaaa...Minggu depan aku akan serang youtube. Jaga kau youtube! Jaga kau! Hahaha!! Wahai pengupload video, jangan buang lagi eh cerita ni. Ok, bye!

3 voice out:

farah, s. said...

kalau masuk mysoju ade perasan jugak cite ni. tp tak penah tgk lg. byk sgt list drama/movie nk tgk. hehehe

♥ Teacher Nonoi ♥ said...

Hahaha.. dah nak balik Shah Alam ek.. Akak ni pon kena prepare untuk keje esok, dah le ada deadline.. kena siapkan. Adoi..
Tapi takpe.. seronoknye weekend ni.
Rasa macam nak ponteng keje esok pon ada gak ni.

Anonymous said...

Haaaaaa diya pun ada perasan cite ni. Dah view dan nak tgk dia pun, tapi tak tahu nape tak jadi tengok jgk. Nanti nak tgk lah, sbb ada budak comel mcm yg Nadia ckp. Huhu