Pages

short note

OK aku kene taip dengan kadar cepat dan pantas sekali. Now, I'm thinking to stop my streamyx account. Yang kat rumah ni la. Ye la kan. Tkde spe nk online kat rumah ni haaa. Lappy aku je la satu2 nya. Takkan kalau takde sape2 guna kene bayar gak kan? Rugi okay. RM90 boleh beli takotao berkilo-kilo!

Bulan 8 ni nak taknak aku kene move jugak. Kalau takde rumah/bilik sewa kat sana aku merempat je la kat mana2 yang berdekatan. muahahaha. Apa benda tah aku melalut ni.

Ok, streamyx aku bermasalah sekarang. Unknown problem. Sejak2 hujan lebat+petir ari tu. Modem rosakkah? Entah. Aku pun tak tahu. eh susah benar la keyboard ni malas la nak capital letter. errr..boleh ke kalau stop kejap je streamyx pastu sambung balik? adakah mereka akan bereaksi "you curang dengan i , u purchase broadband sekarang u nak kat i balik? No no no" err..adakah begitu?? T____T

mana la tahu aku dapat kerja area2 cheras di masa hadapan kan, kan ke rugi sebab stop streamyx. LOL

Err..miss me? ahahah. aku mungkin tak online dalam masa yang lama until the problem solve. solve tu sama ada aku purchase celcom broadband(atau P1 Max?) atau fix je streamyx ni. tapi rasanya aku akan purchase broadband celcom kot. perghh alamat kuranglah aku mendownload kat youtube kan since bb ni ada limit2 usage kan. waaaa, kan best kalau streamyx boleh dibawa ke mana2 sahaja. sob sob sob

so buat masa sekarang aku online kat office je la. tapi pelik sikit. dia block macam2 benda. fb still boleh bukak, boleh tengok wall orang, boleh baca notification, boleh baca orang komen status cuma tak boleh update status, menghulurkan komen atau like status atau baca mesej atau approve fren, yang lain semua boleh. serupa aku mengikuti perkembangan anda secara senyap2 la gituu. ngehngehngeh. baca blog pun boleh cuma takleh nak komen camtu

p/s: apa implikasi aku tak online FB dalam jangka masa yang lama? maka amanlah home korang dari status2 aku yang kebanyakannya dipengaruhi oleh unsur2 hallyu. Miahahaahaha!!!! (sape tak tahu maksud 'hallyu' bolehlah google ye). Aku kalau tak update status berunsurkan hallyu sehari memang tak sah lah bukan.

2 voice out:

Fay said...

padanlah dah dua tiga hari x nampak kat fb. haha. :D

♥ Teacher Nonoi ♥ said...

Nadia, jangan subscribe p1wimax.. tak best! ahahahhaa *punyalah dengki*