Pages

Rehat bersama kit-kat

Akhir2 ni aku mengalami kekeliruan seketika. Dan ia terjawab dengan respon dari diya


reply: dan dia itu tak semestinya kekasih kan. Boleh jadi kawan, boleh jadi saudara, boleh jadi sesiapa sahaja =)


Aku rasa nak berehat kejaplah. Ceh macam busy sangat. Maksud aku rehat dari internet. Tetiba je mood aku nak berinternet hilang. Oh anehnyaaaa bila aku tanpa internet. Ok memang aneh tapi tak mustahil. Ok adios. I'll be back soon!

1) Kepada yang tahu nak 'cari' aku kat mana, thanks sebab concern =)
2) Kepada yang tahu nak 'cari' aku kat mana dan faham situasi aku, thankssss. Anda sangat memahami =D
3) Kepada yang tahu nak 'cari' aku kat mana, yang cuba faham tapi still tak faham2 juga, pernah dengar pepatah "Ignorance is bliss" ? Kadangkala kita hanya perlu 'ignore' sahaja dari terus-terusan mempersoal dan mempertikaikan kenapa dan kenapa =)
4) Kepada yang tak tahu nak 'cari' aku kat mana, it's okay tak perlu cari sebab tak berapa penting pun. =)