Pages

Just make it short

1) Dah dapat motor. Yang telah didaftarkan atas nama aku. Wohoooo. Kaler merah. Erkk. Seperti yang aku pernah beritahu di entri ini, kalau ada masa dan duit terluang, akan dicat kaler BIRU. Atau nama omputihnya Blue. Eh, rasa lain macam je sekarang bila menyebut 'Blue'. Rasa macam seronok. Kenapakah? Eceh! Gedik kau nadia! Dush~

2) Semalam telah membeli beg yang cantik dengan harga yang murah. RM25. Oh sangat murah ok! Tapi design cantik. Nampak simple tapi elegant. Lepas bayar sekali ternampak sesuatu perkataan, "JIMMY CHOO". Boo00ooo00~ ~

Adoyai, apasal la aku tak perasan. Kalau aku tahu sumpah tak amik yang tu. *allergic jenama mahal2 walaupun sahih tiruan*

3) Hari tu aku dengan nana pergi Mid Valley berdua. Tahu apa kami makan? Prawn Macaroni kat Secret Receipe. hahaha. Lepas tu rasa bersalah kat takoyaki sebab tak sempat nak beli ia, coz nak balik cepat. Adeh, takleh blah. Macam orang mengandung plak tetiap bulan wajib makan sekian2. Setiap kali nampak Secret Receipe mesti nak singgah makan prawn macaroni. Singgah mid valley/jusco mesti nak beli takoyaki. Adoyai, ni tetiba je aku rasa nak makan lagi. Ottoke?

Aku tak mudah jemu makan makanan yang aku suka. Asyik nak makan tu je . Pastu bila ada makanan lain yang best jugak mulalah terconfius-confius nak pilih nak makan yang mana. Makan semua kanggg. Oh no tak bleh nanti cepat bankrup.

dah tu je..


p/s: Kenapa malam ni aku blur eh????

0 voice out: