Pages

Makin dewasa makin tak meriah persiapan raya?



Cer tengok baju raya aku tahun ni.




Cotton je! Sempoi abis. Budak2 pun tak sempoi cam aku. Budak2 pun baju liplap liplap daripada aku. Ni baju gini risau plak aku nak berjalan raya kot silap2 gi rumah orang, alas meja sama ngan corak baju aku. Wakakak.

Taktau nape tahun ni aku tak berapa nak ada mood untuk raya. Salah satu punca mungkin sebab aku tak berpuas hati dengan baju raya aku yang aku pilih (ye, aku pilih). Alkisahnya kawan mak aku ada jual baju raya. Demi tak menghampakan mak aku yang susah2 je bawa baju balik rumah untuk aku tengok, so aku main beli je la (kaler ungu, kalau nampak dalam masa terdekat ni aku pakai baju ungu, ha tu lah dia bajunya). Yang tak puas hatinya, corak tak lawa mana pun tapi harga mak datoooo, mahal seh (sekarang, lepas tengok baju kat Jalan TAR, terus rasa macam apasal corak camni plak harga mahal, bek aku beli kat Jalan TAR, puas hati, cantik pun cantik). Pulak tu aku tetiba ditakdirkan (eceh) terjumpa baju tu dijual online harga RM25 lagi murah dari harga yang aku beli. Terus bad mood. Rasa cam tertipu beli harga mahal2. Bertambah bad mood with the fact yang aku tak bawa baju langsung pun dari Kerteh ari tu (penat je aku packing awal2 sekali lupa bawa) Terus aku beli baju cotton je malas nak pilih2 beria dah.Huhuhu

Atau ini disebabkan perubahan hormon? Makin dewasa makin tak bernapsu terhadap baju raya? Atau sebenarnya mood aku yang sememangnya tengah terpusing sekarang. Sekian

1 voice out:

c.nad said...

disebabkan anda memakai bju cotton bunga2 pink, anda pun dh nampak mude dr biasa...hihi...