Pages

Apa-apa aje

1) Haish bahaya dapat bos yang playful suka bergurau ni. Kadang2 tak boleh nak detect, sama ada dia sedang bergurau sesaje atau nak perli aku. Reaksi aku? Sengih je la. Apa lagi yang mampu aku buat? HAHAHA

Kalau melibatkan aku dengan dia ok lagi tapi bila melibatkan orang lain yang buat aku tak senang duduk ni. Kengkadang saje je dia ‘mengangkat’ (puji kerja) aku secara terover-over depan semua orang padahal aku dengan dia je yang tahu (orang lain tak tahu sebab tak berada di tempat kejadian) yang sebenarnya apa yang dia cakap itu palsu belaka. Tak kisah la kan, tapi malu kat orang la kan, kang orang memang ingat aku terer/bagus betul, tak tahu yang bos aku tu main2 je.

2) Sekarang ni aku gigih pakai menda2 yang menghalang sinaran UV . Cehhhh. Bukan apa, sini sangat panas okeyh. Maklum la tepi laut. Kang bertambah tan muka aku yang sedia tan ni. Dah la dulu kene komen ngan housemate dulu kata muka aku macam hangus (sebab berbeza dengan leher). Adoyaiiii aku taknak jadi rentung plak kang!

3) Hari tu Deprtmnt of Stndrd M’sia buat audit untuk lab aku. Tak ku sangka nangka menjadi cempedak. Eh?

Aku ingatkan susah gila la rupa2nya end up dengan smooth terlebih-lebih sampaikan rasa macam nak gelak gila how come benda sepatutnya susah tetiba jadi senang. Rasa nak gelak HAHAHAHAHAHAHAHAAHAH gittew.

0 voice out: