Pages

Merudum

Kesihatan aku merudum ke paras terendah. Aku rasa ini la yang paling teruk yang pernah aku alami sepanjang 24 tahun berhidup

1)Demam, panas. Rasa macam nak minum & bermandikan air sejuk sentiasa

2)Batuk kuat. Kadang2 sampai mengeluarkan air mata sebab sakit sangat . Kadang2 bunyi yang terhasil macam aku nak muntah pulak padahal tak muntah pun. Dasyat kan bunyi batuk aku?

3) Sakit tekak

4)Selesema.

Macam package. Alhamdullilah sakit tekak dah pulih.

Antara tiga ni, aku nak sangat2 no 2 pulih. Sebab? Aku taknak 'sakit' aku 'menganggu' orang lain. Aku taknak orang sekitar aku tahu yang aku tak sihat. Bunyi batuk aku kurasakan sangat menganggu orang lain! Ubat batuk dah nak hampir habis sebotol. Camne? Tak larat nak telan ubat batuk banyak2. Setiap kali makan mesti rasa ngantuk pastu nak tido. Kalau time keje camne? Cam lalok2 je takleh beri tumpuan.

Dengan kesihatan yang tidak menentu. Dengan masalah kerja lagi, buat aku rasa kelam-kabut. Syukur aku tidak ditimpakan penyakit yang lebih serius.

p/s: Sory terpaksa bertukar link untuk seberapa kalinya. Atas sebab yang errrr... panjang ceritanya. T______________T. Ada sesuatu dalam hati yang mengatakan ini adalah link blog yang terakhir, insyaAllah tak bertukar ke lain dah. Listen to my infinite secret. Tiada n_d_a mahupun a_y dalam link. Ikutkan hati aku nak delete je blog ni , dah malas dah. Tapi sayang dengan 'kenangan' yang tersimpan di dalamnya, maka aku kekalkan ia.

p/ss: Orng kalau tak sihat selalu emo kan? Cis sungguh.

0 voice out: