Pages

Angan-angan



Angan-angan aku ialah nak own kedai sendiri. Ala-ala macam cafe gituu. Pastu jual makanan asian yang sedap2. Souffle ke Takoyaki ke Vietnam Rolls ke tiberrr 🤣 

Ala-ala macam SDS Bakery tu pun okay tapi exclude part roti-rotian la sbb aku tak pandai baking sangat hhaha. 

Or ala2 macam Souffle Desert Cafe tu pun okay.. Tempat orang santai2 borak2 makan makanan ringan2 tapi presentation tip top.

Takpun own kedai stesen minyak Petronas. Tapi tu modal besar gak. Aku akan bawa masuk makanan2 yang best2 dan menarik. Aku ingat dulu kat Petronas area mana tah otw ke Shah Alam kot, hampir setiap pagi aku akan beli Spaghetti Bolognese dia sbb it’s very rare kedai tepi jalan even kedai stesen minyak jual Spaghetti kan hahaha. 

Tapi ini semua hanyalah angan2 saja lah 😂

0 voice out: