Pages

Love of Music


Dulu aku pernah cakap, lagu2 best kat Malaysia ni banyak yang best2 music nya tapi lirik semua berkaitan pasal frust/putus cinta saja. Lagu2 positive ada tapi tak banyak... Boleh kata rare la susah nak jumpa. Aku perasan lagu Siti Nurhaliza sejak2 dia kawen dengan Dato’ K semua lagu dia dah berunsurkan postive dah takde pasal frust/putus cinta. Postive tu contoh nya harapan dia ke arah perkahwinan yang bahagia, dia terjemahkan dalam lirik2 lagu dia. 

So aku mengharapkan banyak lagi lirik2 positive yang akan muncul dalam lagu tapi malangnya tak hahaha. Redha la nak janji telinga layan. Tak pasal2 bila aku tgh obsess dgn lagu tu, kene cop frust 🤣 Heyy aku kalau suka lagu sebab music okay bukan lirik. Sebab tu aku boleh suka lagu Korea walaupun tak faham maksud, hanya dengan music aku boleh obsess kot 😂




0 voice out: