Pages

tensen...

tensennye!!!! aku baru nak aim wat analisis polar compound 8 sample ari ni.4 pagi,4 lagi lepas lunch..Yang 4 dah settle dah.Td baru aku terperasan masa nak bancuh solution~chemical dah abis~

aku rasa botol yang nama petroleum spirit ni macam banyak je.rupa-rupanya memang banyak pown tapi BOTOL JE LA.Chemicalnya enggak ada sih! Tertipu juga aku akhirnya.Tensen2x..Erm...salah aku gak,tak cek betul2.. Nak tanya kak ramlah ngan encik suid,diorang dah p balik rumah for lunch hour 12.15-2.45.Sudahnya aku terpacak la kat depan komputer ni.Tak tau nak wat pe dah.huhu...

Aku bukannya pe,xde niat nak jadi pekerja cemerlang pun coz nak wat laju-laju.Cuma aku takut tak sempat siap projek ni.Aim aku minggu ni nak fokuskan to finishing my report.Tak kesampaian rupenya..Lepas ni aku ada lagi satu analisis.Polimer compound.Mau makan 2 ari untuk siap.Boleh ke siap by ari selasa?herm...tunggu dan lihat la jawabnya...

0 voice out: