Pages

kesian whiteboard ni


Entah epidemik apa yg melanda aku sem ni,tetiba aku rasa nak beli white board letak kat bilik kat upm.Bukan pe, ini juga sebagai salah satu langkah untuk mengingatkan aku tentang tarikh2 penting. Bagi aku sedar diri sket. Maklum la, dah final year,banyak benda yang aku kene ingat. Masa beli white board first, aku x puas hati coz kecik sgt. Macam budak2 tadika punyer. So aku beli lagi satu kt mydin. Hmm.. Hampeh! Lebih kurang sama je saiz dia. Cuma yg aku beli kat mydin tu advance sket drpd yg satu lagi~ada tmpat letak pemadam!~Mula2 kedua-dua whiteboard aku ni cantik je tergantung kat dinding, tetiba aku tidur pagi esok tu dah terjatuh dah. Patut la malam tu aku macam mimpi ada benda jatuh kat badan aku. Rupa-rupanya bukan mimpi,mmg betul pown! Terkejut aku! Geram jugak aku. Hari first white board yg berat jatuh. Dua hari lepas tu,whiteboard yg ringan pulak jatuh. Tensen! Sudahnya kedua-dua whiteboard ni tersadai tegak la kat tepi katil aku(bersandarkan dinding) seperti dalam gambar kat atas ni. Nak simpan masuk dalam kotak? Mana bleh! Mahal woo..rugi kalau x guna. Sebenarnya x mahal pun tp bila ia involve my money,so kira mahal gak la. Masa beli alat penggantung white board kat mydin ni aku sedaya upaya berusaha mencari penggantung whiteboard yang paling mahal supaya tahan lama. Orang kata makin mahal makin bagus barang tu. Aku cakap ngan rumate aku camtu. Dia balas, kalau mahal mydin punyer memang x boleh pakai. 2 penyangkut tu harga dia Rm2.60. Mahal x? Seriusly itula yg paling mahal yg aku jumpe kat sane. Serupa macam yg murah kat kedai biasa kan? Almaklum la MYDIN kan…Faham2 je la…

1 voice out:

Thenadi said...

wakaka, ia sangat berkesan, tapi bukan utk aku :3