Pages

LIMS-Pencinta Desaru


Sepanjang minggu aku busy dengan LIMS yang tak berkesudahan. Deadline 13th July. Itupun setelah aku dan kawan minta extend deadline sbb deadline asal ialah 10th July. Terpaksa aku pm tepi boss aku (pompuan) sambil buat muka comel. Nasib dapat extend. Aku patut keje wio sampai rabu je minggu ni patutnya tapi aku dah jadi pencinta Desaru gara2 nak siapkan LIMS ni haaa 🤣🤣🤣 Sampai terpelik-pelik housemate aku bila tau aku balik Desaru awal & lama pulak kat sini tak balik2 hahah. Sebab rumah kat Durian Tunggal takde unifi lagi. Terpaksa bergantung dengan unifi rumah Escadia. Sebab kene masuk LIMS system, connection internet haruslah laju, kalau harap tethering Celcom mmg alamat semput2 la kejap2 disconnected huhu. 

Stress nyaaa buat benda ni. Sengsara. Aku harap ni la kali terakhir aku kene tengok template LIMS ni satu-persatu. Berpinar-pinar mata kene hadap test parameter utk 230 sampling point 😭 Gila tul. Mujur cara kerjanya ialah diorang buat group whatsapp khas utk diorang & area aku. So apa2 salah aku terus highlight ke diorang kt group whatsapp tu. Dah la banyak salah!  Satu sampling point ada banyak test. huwaaa. Ni tak sure tido kul bape hari ni. Esok kene pulun lagi sehingga ke titisan terakhirrr.

Harap2 boleh siap by esok. Kene tido kul 6 pagi agaknya hr ni. Sobss. Tadi dah minum Coffee Tealive nampak x ngantuk lg ni. 

0 voice out: