Pages

lelaki pilihan.

setelah sekian lama....Tada....ni dia lelaki pilihan.wakakakaka@guling@guling@nari@raya


Aaron Aziz



Walaupun dia macam…..er…er…sedap mata memandang (heheheheh) tapi yg membezakan dia dengan pelakon lelaki lain ialah cara dia berlakon. Aku suka ke’original’ity yg dia tampilkan dalam setiap lakonan dalam dramanya itu. Kalau marah nampak dia marah walaupun tak mengamuk-ngamuk. Cara dia pandang, gerak dahi termasuk kening2 skali bergerak untuk menunjukkan emosinya. Maksud aku,aku suka memek@reaksi muka yg dia tunjukkan. Nampak original tapi still tak melampau-lampau. Cool dan tenang. Aku start suka dia masa aku tgk citer emil emilda TV3 dulu. Dia nampak selamba dalam citer tu. Selain tu aku suka lontaran suara dia dan cara dia bercakap. Selamba je.Nampak sesuai dengan skrip dan yg pasti,nampak original !!!*melt*


Lee Dong Wok






Salah satu sebab aku suka dia adalah kerana dia sgt comey*melt*. Ngeh3x.Walaupun ada yg lagi comey dpd dia tapi aku sgt suka dia sebab cara dia berlakon dalam drama My Girl(citer korea terbest abad nih). Citer My Girl ni aku khatam byk kali pun still x pernah jemu sampai skg…Superb la citer ni!(Mcm nak beritahu satu dunia yg citer ni sgt best!) Melalui watak yg ditampilkan,dia nampak cool dan selamba..Kelakar pown ada...Kadang2 nampak comey je perangai dia dalam citer ni. Susah nak cakap camne. Dia berjaya menjiwai watak dengan berkesan. Dan aku paling suka memek muka dia masa dia termalu sendiri dan juga bila dia sedang memikirkan sesuatu dalam kepala.Hehehe..Nampak comey dan….entah la susah nak cakap. Tapi suka la!!! *melt*(bukan aku je yg suka dia tau.Ramai lagi..hehehe)


Kwon Sang Woo



Aku pilih dia sebab aku suka giler dengan watak dia dalam citer drama korea Stairway to Heaven. Tegas, selamba, berani, tenang, degil(degil yg bagus), tak mudah mengalah, setia…pe lagi ek? Erm..sebab dia pun smart pe…Ngeh3x. Walaupun semua orang cakap Won Bin lagi comey tapi aku tetap pilih Kwon Sang Woo! Yang paling best, setiap skrip yg dia lontarkan berjaya disesuaikan dengan memek mukanya. Berkesan! Superb!*melt


Song Seung Hun


*tiba2 aku tak jumpa gambar dia yg menarik kat internet...

Sebenarnya tak la minat sgt pun. Masa first aku kenal dia dalm citer Autumn In My Heart, aku tak suka dia pun. Aku tak suka watak dia dlm citer Autumn In My Heart tu. Macam lembik je..huhuhu.. Walaupun semua orang suka tapi aku biasa2 je ngan dia... Bila aku tengok je citer movie korea ‘He’s gorgeous, he’s cool’ terus aku suka dia. Aiseh..Sebab cara dia berlakon dalam citer tu kot. Gaya,cara cakap.lontaran suara dan memek muka. Cool dan selamba jek..Pendek kata , sukalah!!! Tapi yg peliknya aku hanya suka dia selama bila aku sedang mengulang citer tu. Pendek kata aku suka dia dalam citer tu je.Kalau aku tak tengok,aku lupa dia.hahaha(Nampaknya kalau nak suka dia slalu kene slalu la ulang citer tu~whehehe)

Dicky Cheung



Aku start suka dia masa tgk dia berlakon citer fong sai yuk n journey to the west tu.Susah nak citer kenapa aku suka dia. Pendek kata aku suka semua citer yang dia berlakon. Kiranya aku suka cara lakonan dia dalam sesebuah drama. Nampak selamba je watak yg dia tampilkan. Kadang2 kelakar. Apa yang dia nak cakap,dia cakap je…Nampak straight forward tp penuh berhikmah dan toleransi. Kalau ada yg perasan, semua watak dia nampak macam sama dalam semua drama(mungkin itu perwatakan dia yg sebenar) Cuma jalan cerita je yang lain. Suke2!!*melt*

List simpanan:

p/s: Ops! Jehan Miskin & Zed Zaidi TAK MASUK list ye! List simpanan pun takde!

Tabiat pelik of the day: kalau aku suka sape2 la,aku akan suka segala-gala mengenainya. Aku akan cari apa-apa je kelebihan tentang dirinya. Kalau la once aku tak suka sape2(sebab perangai ke),biarlah hensem macam brad pit(hensem ke?)@sape2 yg hensem lorr , biar la secantik jesicca alba@angelina jolie pun>--- ia tetap TIDAK memberi nilai di mataku*peace*


p/s:to farah>---confirm salah sorang dpd list atas ni yg farah minat kan?tau dah..hehehe

6 voice out:

Encik Shino said...

hehehehe... oh perempuan!

farah, s. said...

nadia!!!

uhuhu... bukan sorang je..

tp 2 dari mereka tu frh minat..

aaron aziz ngan lee dong wook..OMG.. haha..

dhla reason kite minat tu sama.. mmg sekepala la.. haha

farah minat aaron aziz pun lps tgk cite emil emilda..
n lee dong wook dlm my girl.. sb diorg ni cam ade persamaan.. nmpk cam ego giler.. tp sebenarnye romantik cute. waaa =p =p

(mcm leh buka satu entry kt comment..haha)

Anonymous said...

aku xnak kata pape pasal ni jugak..hehe
perempuan oo perempuan..
agak2 bila aku nak kuar skali dalam list ni ye?*gelakgolekgolek*

Nadia said...

shino>--hehe..biasalah tu..lelaki pown mesti ada pompuan yg diorang suka kan?hahah
farah>--btul tu farah!nampak ego tp sebenarnya romantik cute~sebenarnya nak ckp mcm ni dlm post tapi...malu~muahahah
khaleef>---nak masuk list?no prob!hahaha

Anonymous said...

wah. minat gong chan ye... hehe. sy prefer jeong woo kot :p

farah, s. said...

malu?? haha.. bantai je nadia...hihi..ke takut cik abg mrh? LOL