Pages

wanita pilihan

psst..nadia nak release satu rahsia:mNgumpat:..ni dia..wanita pilihanku.hihihi


Siti Nurhaliza




Sukanya aku dengan dia ni!!Kalau sebab rupa aku rasa ada artis yg lebih cantik drpada dia tapi aku paling suka suara dia. Lemak merdu. Apa-apa yg dia nyanyi sedap. Kalau dia nyanyi lagu orang lain pun,dia berjaya bawa lagu tu dengan lenggok dia sendiri dan ternyata lebih best dr penyanyi asal!! Lagi satu aku suka cara dia jawab soalan wartawan. Tenang dan tak cepat melatah. Steady and cool walaupun soalan yg pedas dan agak mengkritik dirinya…Bukan macam F**** tu.Soalan pedas sikit, cepat je melenting. Dah kene pulau dengan wartawan sekarang…Peribadi Siti pun aku suka jugak (selain isu dia kawen dengan Datuk K tu. Tak suka dia kawen ngan Datuk K!!)



Lee Da Hae




Kalau banding dengan pelakon korea lain, aku akui mungkin ada yg lebih cantik daripada dia tp aku tetap rasa dia cantik pada mataku. Salah satu sebab aku pilih dia ialah aku sgt suka cara dia berlakon dalam satu2 drama(My Girl dan Hello My Lady). Dia berjaya menimbulkan pelbagai mood dan emosi dalam drama lakonannya seperti takut,risau,marah.gembira,malu dan sebagainya dan yang paling penting, kesemuanya nampak original walaupun hanyalah sebuah lakonan. Walaupun kadangkala nampak macam ter’over’ tp xpe sebab still nampak original dan sesuai. Nampak spontan. Superb!!!

Jang Na Ra




Dia comel! Tapi lakonan dia biasa2 bagi aku. Walaupun begitu,aku suka lakonan dia dalam The Mischievous Princess. Nampak nakal dan sesuai dengan dia.(Tapi lakonan dia still x leh lawan Lee Da Hae.heheh)

Lisa Surihani




Dia memang cantik. Bukan setakat cantik tapi comel, ayu, manis,cute semua ada. Yang aku tertarik dgn dia untuk masuk list ni sebab dia bukan setakat cantik kosong tapi BERPELAJARAN. Berbeza dengan artis lain. Dia merupakan lulusan Ijazah Sarjana Muda Undang-undang dari luar negara…Lain daripada artis Malaysia yang lain!

Maya Karin



Dia pelakon yg cantik. Setiap gambar dari setiap sudut yg dimbil ternyata cantik dan tak pernah mengecewakan. Takde sebab lain yg aku suka mengenai dia melainkan dia CANTIK & MANIS je…

Ops…nombor list lima teratas dah full tp nak letak yg ni dalam senarai simpanan..ni dia

Vanidah Imran

>----- suka tengok muka dia ni..Cantik, manis dan sejuk mata tengok…..

p/s: Ops! Fasha Sandha TAK MASUK list ye! List simpanan pun takde!

Original=apa2 tg lahir dari hati yg tulus ikhlas. Bukan kepura-puraan atau spesis yg ingin menjadi orang lain(bukan dirinya sendiri). “Kemesraan yg dibuat-buat akan nampak janggal berbanding drp yg lahir dari hati yang tulus ikhlas.” So kalau hati tiba-tiba rasa spontan nak bermesra@berkawan@bertegur dgn sape2 lakukanlah sebab ia lahir dari hati yg tulus ikhlas tanpa paksaan. Tapi kalau ‘terpaksa’, elakkan sebab ia akan kelihatan janggal…Sekian…

Spontan=tiba-tiba terdetik di hati tanpa ada sebab yg logic…Sekian…

coming soon>--- lelaki pilihan pulak..wakakakaka

12 voice out:

farah, s. said...

xsabar nk tunggu part lelaki pilihan lak.. hik3..

kite suke jugak sore siti.. best2..

Nadia said...

farah>--- heheh....nadia pown x sabo2 nak post gak ni..tunggu dah cari gmbar sume br boleh upload.hihihi

13may said...

waaa....saya hanya mampu tersenyum2 :)

farah, s. said...

hehe... baek2.. kite tunggu.. haha

farah, s. said...

nadia.. jgn lupe g blog frh k.. ade award 4 u..

Anonymous said...

haha..no komen..
lisa surihani ok gak.. :D

Nadia said...

khaleef>--heheh

Encik Shino said...

isk asal xde yg ni?
1.Rita Rudani
2.Liyana Jasmay
3.Melisa maureen
4.Anne (hot FM)

ngeheheheh~ :D

Anonymous said...

wah... semua senarai di atas adalah awek masa depan aku.. kecuali siti.. haha...

jang nara!! i lup u..

Nadia said...

shino>--boleh2!masuk list simpanan.hehehe

menteil>--awek masa depan?heheh..luv jang nara jugak.huhu

Anonymous said...

owh...suka jugak lee dong wok... huhuh...

erm... klu diberi pilihan... suka sama rita rudaini dan eja...

Nadia said...

fieza>---suka juga kat diorang..huhuhu