Pages

announcement baru kat pintu bilik

announcement yg baru ditampal di pintu bilik aku(bukan aku je tp semua satu aras)

Aras 3 kalui:
Pertandingan Menghiasi Blok

-Senior + Junior: Sila sediakan sekurang-kurangnya satu kertas yg mengandungi maklumat tentang Malaysia dan tampal pada pintu sebelum 9 pm 20 Ogos,Rabu
-Bendera di atas pintu juga dialu-alukan.
-Kerja yang selebihnya akan dibuat oleh Junior supaya Senior boleh berehat
-Sila berpakaian tradisional untuk menyambut hakim pada 9 pm,aras 0 kalui

Yuran blok+BBQ akan datang
-Yuran Junior:rm20
-Yuran Senior:rm15
-BBQ: rm5
PEGAGA yang lalu: rm0.50

Kutipan akan mula dibuat pada malam isnin(25/8).Harap maklum..


Aku bukan nak suh korang announcement panjang2 ni Cuma yg aku highlight tu je…Kepada senior2,ia memberikan maksud yg cukup mendalam tu. Jauh ke lubuk hati.hehehe…nak wat camne kan…macam dah tradisi pulak,Kalau ada apa2 event junior akan berusaha keras n budak final year cm kitorang ni rehat2 sket*wink*.Bukan berehat.. Cuma jadi inactive je…Kalau active sentiasa jd gila kuasa pulak kan?.Lagipun,sudah menjadi teori dan kebiasaan budak final year lebih busy berbanding budak 1st and 2nd year..Lagipun, masa kitorang jadi junior pun camni la keadaan kitorang. Apa2 pun junior yg wat keje kat floor.Hias ka..apa ka.. So,adil kan?Muehehehe…tp,yg aku kesian kat junior floor aku ni,diaorang hanyalah seramai 5 orang je…selebihnya senior..So,kalau ada apa2 keje ke…jadi ajk ke…muka2 diorang je la…Kesian…Dan disebabkan kesian gak,aku n rumate aku dengan terpaksanya menjadi ajk dot dot dot…Kesian tgk budak junior cina ni merayu-rayu.Katanya xde orang nak jadi ajk…Senior sure2 x nak jadi..Aku ckp,try cr junior.Budak tu balas,junior LIMA orang je n SEMUANYA dah jadi ajk dah…Kesian plak(aku cuba bygkan aku kat situasi budak tu)…So,terima je la…Jadi ahli lelap la kot. Muahahahahahah….

0 voice out: