Pages

kalau aku dah x suke....

Entah kenapa aku susah la nak suke benda yg aku tak suka. Contohnye aku x suke band indie(pengumuman: aku xminat band indie trmasuk lagu2 dia skali). So,aku saje je nyanyi lagu2 dia dgn nada yg paling sumbang skali. Kadang2 aku main langgar je lirik dia. Tunggang terbalik aku x kisah. Suara2 konfem2 ala2 katak panggil hujan. Sumbang giler!Macam bercakap bukan menyanyi. Orang kata kalau x suke jgn nyanyi lagu tu tp aku akan nyanyi jugak tp dgn nada yg sumbang . Coz ini akan membuatkan lagu tu bertambah x sedap di pendengaran telinga aku so aku akan jd bertambah x suka la dgn lagu tu.Yang peliknya kalau aku nyanyi lagu yg aku minat macam lagu siti nurhaliza ke,nurul ke,imran ajmain ke,misha omar ke kris dayanti ke,ok je.Suaraku kembali seperti normal. Memang ada serupa lagu la. Agaknya kalau benda yg aku x minat dr awal lg aku akan jadi macam ni kot. Kalau lagu yg aku x minat tu lama2 dan tiba2 kedengaran macam sedap sket(konon2 macam ttiba macam suke plak), aku akan try nyanyi dgn lebih x sedap supaya aku x suka dgn lagu tu. Aku akan halang hati aku untuk menyukai lagu tu. Yeah! I like to professed my feeling!

2 voice out:

Anonymous said...

first time tahu org kalau x suka lagu tu dia akan nyanyi lagu tu dengan suara yg paling xmerdu skali..hakhak..
salam :D

Nadia said...

heheh..kenyataan tu..x boleh disangkal :-)