Pages

nota pendek(tgh xde idea nak menulis)

ari ni buat lab pening giler.satu hari dapat rotavap 15 round.power tu.:mGelak::pandaGeli_27:...tp kalau stkt abis cepat, compound yg nak diestrak x jumpe watpe kan? dahla aku nye flash distillation coloumn bermasalah.Orang lain cool je guna gravity columnAku?Aku hanya mematuhi arahan untuk menggunakan flash column instead of gravity coloumn.Kalau smooth x pe..adoo...rosak mood nak wat projek ni..Masalahnya susah nak ditergkan(hanya org yg wat natural produk tau).Masa tau aku nyer bermasalah tu aku rasa geram sgt2:pandaGeli_22::mHantuk:.Aku sabo je mampu.. Sabo separuh dpd iman..td masa kat lab natural produk,benda yg aku x belh tahan ialah bau kloroform kuat sgt lorr..Pening :mPening:.Berpusing-pusing kepala aku:dizzy:.Dahla tengah puassa nih.Boleh pengsan woo... Bukan setakat kloroform,semua bahan kimia yg ada kat lab tu memeningkan kepala aku dan merosakkan sel neuron aku(mengikut fakta sains).pening g genting ari tu tak ilang lagi.bertambah pening lorr...aiseh...

Kekadang aku terfikir~boleh ke aku bertahan dgn environment ber'kimia' selama bertahun-tahun?berbulan-bulan ok lagi...kalau bertahun-tahun..erm...fikir dulu la..ada peluang aku cabut je dr bidang ni. Masuk la mana2 pown,janji aku boleh idop..tak larat bau bahan kimia dah...
p/s: xnak cakap banyak sbb tgh pening nak tido:sleepy: ...bubye :pandaGeli_05:

2 voice out:

Anonymous said...

huhu. bahan kimia mmg memeningkan. klw tak tahan sgt lah nadia, tutup je idung ngan penyepit baju. ekeke. btw, happy coming ramadhan :)

Nadia said...

pengepit baju?ekeke...takut ada side effect la pulak.x pasal2 hidung jadi terlalu mancung..susah tu.hehehe