Pages

Kantoi

Camne nak eja kantoi? K-A-N kan, T-O-I toi, KANTOI. Hahaha

Ingat lagi entri pasal 'tentang blog''? Yang aku taknak someone tahu url blog aku tu? Yang tipu sunat aku cakap kat dia aku takde blog tuu (aku cari balik entri tu rupanya aku dah delete dah). Punya la pusing2 rupa-rupanya dia dah laamaaaaa sampai blog aku da. SEBELUM ENTRI TU LAGI OKEH. Baca secara senyap2. Don’t ask me where she get my link. It just a long story (I’m not give direct to her, it just she found my blog accidentally). Aigo, ni yang nak terblushing-blushing neh *nadia,sila sorok muka dalam kain cepat*. Hahaha. Errr… Sila2 masuk, lepak lama2 macam lepak di blog sendiri. Hahaha. Yes, this is the true nadiah.


1) Yang sangat gilakan takoyaki sehinggakan berangan-angan bolehkah aku jadikan takoyaki ni sebagai salah satu menu masa majlis kawen aku in the future nanti? Wakaka… Tak pernah dibuat orang deknon!

2) Yang sukakan kpop artist(perlukah aku spesifikkan SS501 only? LOL obvious)/lagu korea/drama korea/bahasa korea etc etc. Tapi aku tak berhajat/berminat dok korea pun. Jepun bleh? hahaha

3) Yang tak ada abang kandung/adik lelaki tapi berangan yang konon2 double S itu abang2 aku or adik2 aku (eh, adik??) yang weirdo kesemuanya bila tyme bersama-sama.LOL. Like one happy family I feel for them currently..Not like fans-idol anymore as before.

4) Yang suka beremosi kat dalam blog tapi kat luar senyap giler.

5) Yang agak skema dengan orang baru kenal/tak rapat(wakakaka) tapi kat blog tak skema langsung. (Owh, tak skema2 pun BM aku A1 ok. So takyah mempersoalkan tentang struktur ayat aku mahupun tatabahasa. LOL. Janji aku tak tulis secara ‘pelat’ cukup. LOL again and again.)

6) Yang agak sarkastik dengan orang2 yang kerek/poyo sahaja. So jangan la sesapa start poyo/kerek dengan aku yee.


Takoyaki, SS501, korea,kpop ----> Dia ingat ok keyword2 utama blog aku ni/apa yang aku suka.haha. Thanks ye sebab sudi ingat ;)


Aku tanya dia sejak bila sampai blog aku? Dia kata dia dah pernah singgah blog aku lamaaaa dulu (sebelum kenal aku) sebab tu masa first time jumpa aku dia macam kenal aku tapi tidak tahu dimanakah pernah kenal dan dia jumpa sekali lagi blog aku (tyme dah kenal aku) tyme aku tulis entri berderet pasal double S dulu). Hahaha nasib baik dia tak muncul tyme entri berderet pasal YAB dulu, lagiii la. Hahaha. Entri2 kat blog aku ni 'bermusim' eh jangan taktau.