Pages

Bakal mertua tak jadi

Tadi pergi rumah bakal mertua tak jadi. HAHAHHAHA. Ingat lagi kisah yang aku pernah cerita tu? Kisah risik-merisik tu. Budak lelaki tu kawen dah. Aku rasa orang yang dah lama bekerja ni memang jenis fikir kawen kot. Tak kisah sape2 asalkan kawen. Tak kenal pun takpe, rembat je sesape janji kawen. Tambah2 lelaki. Huahuahua..

Bila tengok dia bersanding tu, kepala aku tetiba terbayang aku yang bersanding dengan dia. Hualamak advanced nya imiginasi aku ni kan! Ye la, kalau aku bersetuju dengan cadangan mak&ayah aku aritu memang aku la yang bersanding tyme tu. Tetiba erkk, aku rasa geli boleh? HAHAHA. Rasa geli dengan imiginasi sendiri. Maklum la, dengan orang yang tak kenal dan tak suka, hensem ke tak hensem ke tetap rasa geli. Rasa euw euw. Cuba kalau orang yang kita kenal dan interested skit2 (muehehe), tak hensem pun kita kata hensem ;)



Hahaha dah dah. Tu je benda yang aku nak citer.

0 voice out: