Pages

Peristiwa memalukan

4 June. Hari ini dalam sejarah la kiranya. Kejadian berlaku kat Jusco Bandaraya Melaka. Tyme tu aku sakan bercerita dan gelak2 dengan nana otw pergi toilet. Sekali masuk2 aku rasa macam wierd. Apasal cleaner dia lelaki ni?????? Sekali nampak budak2 kecik lelaki. Again. Pesal rasa macam aneh semacam suasana ni? Pastu cleaner tu buat tunjuk2 satu arah. Aku macam blur2 jap. Pastu aku baru tersedar.


Boooodoooooooooooooooooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Rupa-rupanya cleaner tu nak menyatakan yang kami salah masuk toilet suruh pergi dari situ. OMAIGOD malu giler ok. Malu giler2! Tak habis2 cakap diri sendiri bodo sebab bleh plak tak perasan kan. Malu giler weh. Malu sampai rasa macam nak menangis. Rasa macam tercalar maruah jap. Muahahaha. Nasib baik tak ternampak apa2 yang tak sepatutnya. Erkk? hahah kbai!

p/s: Masa baca kisah orang salah masuk toilet, aku selalu rasa macam mustahil jek signboard besar gedabak takkan tak perasan kan. Sekali terkena batang hidung sendiri baru tahu langit tinggi rendah.

2 voice out:

yonna said...

oh myyyyy! HAHAHAHAHAHAHAHAHA hamagad!!! nasib tak nampak apa2 kan? LOLOLOLOL. kalau nampak tu, sah mata kena samak 70x LOL.

lain kali tgk sign elok2 ye dik hahaha.

Nadia said...

kene samak? kekekek kelakar la komen kak yonna nih.LOL

bukan setakat samak, takut jadi mimpi ngeri jek. muhahahh