Pages

Day 2 – your favorite movie




Aku takde sebarng movie yang boleh aku katakan fav. Selalunya kalau aku kata best, ulang tayang 2-3 kali ke pastu sure da start bosan. Terus rasa 'biasa2'. hahaha

Tapi kalau drama selalunya jangka masa fav tu lama sikit la berbanding movie.


Selalunya tengok sesebuah drama (korea) rasa best gila. Tapi bila ulang untuk kali yang ke-20 tu tetiba rasa macam nak skip skip cari part best or bleh kata kurang umph, tak macam tyme awal2 tengok (excited). Sape tak bosan kan tengok benda sama sampai 20 kali sure kali ke 21 tu mcm bosan sket.


Tapiiiii kan, kalau citer ni kan, aku perasan aku tengok berapa2 kali pun tak pernah rasa nak skip2 atau tak pernah rasa bosan setakat ni. Berapa tahun da? citer ni tahun 2006 kot. Walaupun selepas tu aku claim ada citer lain yang lebih baik jalan ceritanya, lebih bagus skripnya, etc etc, tetap citer ni menjuari carta sebagai citer yang aku paling tak bosan dan tak skip2 walau tengok banyak2 kali pun. Maybe sebab aku SUKA GILER WATAK HEROIN CITER NI. Gila2. Cerita lain walau ada watak heroin yang gila2 pun, tetappppppp TAK BOLEH CELEN watak heroin citer ni ok. Nape ek? Entah, tak tahu. Lakonan dia 'masuk' dalam jiwa aku kot. Gila2, baik, cheerful tapi dalam masa yang sama teaseful, nakal. Camtu lah wataknya. Selalunya watak heroin yang aku jumpa dalam drama just gila2 je tak bape teaseful sangat. haha. Part habit teaseful heroin ni memang aku suka sangat. LOL. kbai

0 voice out: