Pages

Judgement

Aku tak suka tau kalau orang judge hanya dengan 1st impression. At least kalau nampak aku macam tak banyak cakap ke, boleh tak jangan buat muka kelat AT THE VERY FIRST yang membuatkan aku lagi malas nak bercakap dan terus hilang mood nak bercakap ok? Boleh tak buat muka 'mesra alam' sikit yang sememangnya memang anda harus profesional perlu buat muka mesra alam?

Kalau aku jumpa orang macam ni kan, membuatkan aku rasa macam .....

penampo bleh?

Oh behave nadia, behave. Mana mungkin. hahaha.

Tapi rasa macam nak blah dari situ immediately pun ada la jugak. Serius!

2 voice out:

Anonymous said...

Diya termasuk golongan yang bukan pemesra alam sangat. tapi at least (rasanya) tak bermuka kelat sangat. dan memang tak boleh terima spesis2 yang bermuka kelat masa 1st jumpa lagi. macam kan kita ada buat salah dengan nenek die pulak, huhu

btw, nak komen previous entry nadia. dari cerita2 tentang ayah nadia yang nadia selalu cerita kat blog sebelum ni, diya boleh agak ayah nadia lain dari yang lain. and yeah, ayah nadia sporting! ;)

Nadia said...

yg ni bukan setakat kelat diya, ni siap pakej pandang slek lagi. Mcm bagus je org2 gini kan? huhu. Tak suka, terus hilang mood tau nak berckap.

Heheh yup2, true, pandai diya teka.Dulu pernah ada sorang kawan sekerja nadia masa 1st jumpa muka ayah nadia pun dia dah bleh teka ayah nadia camne(walau tak pernah bercakap&tegur sape). Ayah nadia jenis yg sporting giler =D