Pages

2 perkara

1) Malam2 ni ada orang saje je nak buat spoil mood aku. Walaupun tak menuju khusus untuk aku tapi apakebendanya letak link tu kat thread orang berbincang pasal reunion? Dah la sejak nana takde ni aku tido sensorang. Dah la otak aku ni suka berimiginasi macam2.Pantang dok sorang malam2, kejap2 terbayang scene Ju-On, kejap2 terbayang muka Maya Karin dalam citer PHSM la. bla bla bla. Orang yang suka imagine2 ni memang macam ni kot.



tak pasal2 aku sound direct. Ok, japgi aku nak tengok YAB lagi. Boleh padam imej yang aku tengok sebentar tadi. Biar aku tak terbayang imej tadi tapi terbayang muka ahli-ahli A.N.Jell sekalian. Eceh!!! Siapa berani pergi la bukak link tu. Tak tau la kalau bukak direct kat browser boleh ke tak(aku taknak cuba). Kalau berani la. Gambar tersebut sebesar satu screen ok, GILOOOO!!!!!!! Kalau sekecik ibu jari takpe agi. Kalau tak berani jangan pandai2 nak bukak. Ini amaran ye. Sakit jantung masuk hospital aku tak tanggung eh.


2) Siang tadi kat office ada sejumlah orang memuji aku ______ (isi tempat kosong sendiri). Ada sorang tu kata aku pakai make-up, pakai gincu and blusher. Tergelak aku, lipice pun aku malas nak pakai (tak pakai pun ari ni) apatah lagi gincu2 bagai ni. Blusher tu tunggu aku kawen nanti baru aku pakai. Yang sorang lagi ni lagi kelakar "Nadia, kenapa u banyak ______ hari ni? Ni mesti dah bercinta ni kan? Ni mesti dah ada bf niiiii". Gelak sakan aku weh. Apekebendanya...?? ______ tu semestinya kalau bercinta sajakah? hahaha.. Aku punya tahap confius tu sampai aku pergi toilet dan dan tu gak telek apa yang lainnya aku hari ni.Hahaha, takde maknanya. LOL. Kenapa aku nampak macam _____ tu nanti aku cerita kat entri akan datang+akan datang. Eh mana entri bergambar yang aku kata teaser2 bagai tu? wakakaka, kejap lagi aku post.

p/s: kalau aku letak tajuk entri yang jenis2 nya macam 2 tajuk, dua cerita, dua perkara, etc tu...maksudnya aku tak tahu nak letak tajuk apa ye. Harap maklum