Pages

Aku, FS, dan Rumah Iklim Sederhana 4 musim




Kejap2, kita amik mood dulu.1...2...3..

nae-ga olsu-opsul-korago
i-jen kurolsu op-tago

chebal kuman-harago narul tarrae-ji..

chong-mal i-joborigo shipo
tashin-bolsu-optdamyon

narul chapgo-in-nun
noye modun-golllllllllllll


ok,cukup dah lagu satu perenggan. Apasal tah asal musim salji je mesti nak kaitkan dengan citer Winter Sonata. Anggap saja itu permulaan aku ter-jatuh cinta dengan drama korea ;)

Before ni dah DUA kali aku cancel untuk keluar sekali dengan FS. Sikit2 aku ada hal, hal itu la hal ini la dan sabtu 16 januari lepas aku terpaksa la kosongkan jadual aku untuk tidak mengecewakan dia . Aku dengan FS keluar bersama ke Taman Pertanian Bukit Cahaya. We have fun together! Kitorang naik basikal, balik rumah je terus aku sakit2 kaki.

Sebab kuat aku nak pergi situ hanyalah sebab nak merasa masuk rumah salji 4 musim diorang tu. haahah padahal masuk je dalam fridge dah boleh rasa dah. LOL.













Nampak tak pondok tu? Tempat aku dengan FS ber-sharing cerita selama 3 jam. Tentang si Looser.haha

Banyak lagi tempat kitorang pergi. Tapi malas nak upload gambar. hehehe. Kay dah. Tu jek. =)


Gambar teaser untuk entri akan datang pulak. Ceh, sejak bila entri aku ada teaser2 bagai ni? Eh, kejap, teaser tu apa? kahkahkah, aku pakai tulis jek.