Pages

Different style of thinking

Aku fail test P&G tadi. Nampak la tak cukup kretip kan. Hehehe. Test kul 10, kul 11 terus dapat email bagi result cepat sungguh mereka bekerja.hehehe.

Firstly i'm surprised about the question. Susahhhhh yaamatz! Soalan contoh dia bagi kat website sangatlah senang compare dengan soalan sebenar.

Kedua, aku tertarik dengan soalan numerical dia (math). Soalan dia tambah tolak darab bahagi. Takde guna rumus apa2 pun. Guna pun kalkulator biasa takleh guna kalkulator saintifik. Nampak macam senang eh? Padahallll. Hahaha

Ketiga, soalan figural dia fuh fuh fuh. Sangatlah mencabar hati dan nurani. Aku rasa soalan type gini sangatlah pelik dan bercirikan 'tiba2' yang tak pernah aku jumpa setakat ni.


Yang dapat aku simpulkan, dia nak cari orang yang berfikir lain daripada orang lain. Boleh kata creativity&focus at the very very very first place (yeah,i'm not that type of person.hihi). Benda ni kata diorang TAK BOLEH NAMPAK MASA INTERVIEW. Kiranya kalau hebat bercakap/putar belit mana pun atau experience mana pun tak semestinya menepati apa yang mereka nak. Sape yang lepas test ni memang aku tabik spring la kat dia ok! Sebab u should past the test first before qualified for further interview with them compare to other company yang main pick2 (berdasarkan luck?hoho) pastu interview terus. Pastu kene pulak jenis yang hebat bercakap sure lepas interview kan. Hehe.

0 voice out: