Pages

Surprised

www.naluvkpop.blogspot.com

1) Aku ingat giler dengan blog ni sebab link ni yang menang Love Ya contest kat blog Hurul Aini tu (haruslah aku ingat apa2 yang berkaitan dengan SS501 sekian terima kasih).Untuk membuktikan daya ingatan aku ni tak salah, aku google balik result tu memang betul pon.
2) Tak ketinggalan header blog aku skg ni aku request dari dia dengan tak malunya. Siap mention 'selamba je kan tak kenal,comment for the first time tapi dengan muka tak malunya selamba request.hihi'. Req on the second time landing kat blog dia.
3) Tak ketinggalan sejak aku jumpa blog dia, aku follow blog dia secara 'sebab suka baca entry blog' walaupun jarang meninggalkan komen (oh ye, lately aku jarang meninggalkan komen kat blog orang)
4) Tak ketinggalan jugak ada sesekali memberi komen/membalas komen secara mesra alam jika berkesempatan. Maklum la, orang mesra alam dengan aku secara automatiknya aku mesra alam dengan dia balik tak kira la siapa orang berkenaan.

but i got a surprised today! Tak sangka dia rupanya orang yang aku kenal selama ni! (ok bayangkan all of this while aku hanya kenal dia di alam maya rupanya someone yang aku kenal kat luar jugak.) Salah seorang kenalan masa kat High Skool yang sejak pertengahan 2010 rajin komen mengkomen pasal kpop kat FB ;P How silly i am boleh tak cam blog dia walaupun baca bagai nak rak. Perhaps sebab dia tak pernah letak gambar diri sendiri (secara nyata dan jelas) kat blog. Dia dah tentu2 kenal aku since dulu aku ada buat network blog kat FB kan. Agaknya kalau aku tak private blog ni and aku tak dapat emel dari dia (yang dia memperkenalkan diri, blog n FB dia) tanya kenapa takleh baca blog aku, mesti sampai sekarang aku tak tahu identiti naluvkpop ni. Wohoho ala2 misteri gituuu (the lattest photo on your blog serius tak cam which one is u, i thought gambar yg paling jelas mukanya tu adalah kamu. Isk isk tengok balik gambar tu baru perasan ur face). Ok seriusss surprised giler ni. Rasa cam lawak pun ada sebab aku leh tak cam dia tapi dia cam aku sejak awal lagi. Errr, hi nad! Jom gi korea! Ok tetiba sangat ;P


p/s: Ok rasa cam malu. Nad, nape tak mention me ur blog alongside with ur FB before? =D

p/ss: Teringat kes ada sorang kawan sekerja yang aku baik tu yang baca blog aku senyap2 tu. Baik punya aku btahu dia bila dia tanya aku ada blog ke tak "Takde blog la, selalu baca blog orang je" sekali dia memang dah tau aku ada blog at the moment dia tanya aku tu. Haih memang la malu ;P Agaknya kalau tak terjadi 'kes tergempar' tu agaknya sampai bila la baru aku tahu dia dah lama baca blog aku =D

2 voice out:

c.nad said...

xperlu segan la, fren! bukan tak mau bgtau tp terpikir2 mau ke org kwn kalau tau ma...hihihi... sampai la tibe2 terhide nye blog awk ni... terkesima sekejap disitu..nsb bek dh diinvite... appreciate really much!! yay!!!!

Nadia said...

tau tak nad, terkejut giler masa dpt ur email tu (especially link ur FB tu) masa tu terussssss gi ur blog tengok kot2 ada ur pic yang nadia tak perasan. Teliti punya teliti baru perasan ur face, kecik je terselit kat situ. hehehe.