Pages

Kasih Zahra

1) Aku selalu impress dengan lakonan Lisdawati ni. She's damn talented. Seangkatan dengan Rita Rudaini, Noorkhiriah, Sheila Rusly

2) Muka bare face dia (sambil nangis) masa dia masuk penjara sempat lagi aku buat statement kat ayah "Ayah, RCW takleh la berlakon macam ni". Kenapa pulak?-ayah aku tanya. Aku jawab, takkan kat penjara pun nak pakai make-up/bulu mata palsu. Hihi. Ayah aku terdiam tanda setuju ;P

3) Ending yang bodoh/tak kena. Siap kene perli dengan ayah aku "Laa, macam ni je? Tah apa2 tah. Tak logic etc etc"

4) Watak antagonis ni, sekurang-kurangnya, tunjuk la watak ni bawak2 bertaubat ke apa at the the very last scene. Sekurang-kurangnya bagi mesej kat orang, yang jahat ada dua option je untuk dia, sama ada watak dia dimatikan/menerima hukuman atau berubah jadi baik/insaf. Bukankah sepatutnya begini? Selain dari ni, aku rasa macam citer akan jadi tergantung.

5) Tolong la, kalau nak tunjukkan elemen pengorbanan sekalipun, biarlah related sikit dan ada relation antara satu sama lain supaya penonton tak komplen2.

Oh lupa, satu je aku suka tang citer ni, lagu temanya. HAHA. Kalau tak silap suara Misha Omar tapi tak tahu tajuk apa.

Oh malas nak cerita sinopsis. Tu je yang aku nak btahu.