Pages

Selesai!

Okay, aku telah berjaya lakukan. Serius rasa nak bertepuk tangan terhadap diri sendiri. Aku sendiri tak tahu dari mana kekuatan aku untuk aku lakukan. Ayah aku sendiri pelik apasal aku tetiba berani sampai macam tu. Mungkin sebab aku rasa aku nak dapat hak aku balik. Susahnya nak memilih ayat untuk bercakap dan menyatakan rasa tak puas hati dalam keadaan paling baik. Semuanya yang terbuku dalam hati aku dah lepaskan KESEMUANYA. Aku complaint tapi aku suarakan supaya ia taklah nampak macam complaint tapi sebenarnya complaint(Hahah tak faham takpe). Dengan manager aku sendiri pulak tu. Nasib baik dia takde melenting ke apa.

Tak lama pastu baru meeting dibuat dan dia jelaskan segalanya. Jelas. Dan aku lega sedikit sebanyak. At least keputusan telah dibuat. Habis meeting aku bisik kat Kak N. "Kak, tengok, nadia cakap baru jalan. Kalau tak, sampai hujung tahun depan la macam ni jugak"