Pages

Tahniah fiza!!

Sekitar majlis pertunangan fiza dan tunangnya












Bising giler dia bila aku suruh pose ala-ala ayat2 cinta ni.




Ingat lagi pasal sepupuku yang bercermin mata hitam sepanjang hari tu? (yang kucerita dalam entri lepas). Atas ni la gambar anak dia. Comel kan. Banyak giler aku shoot gambar dia. Paling kelakar dia sangat takut kucing. Masa mula2 dia jumpa aku dalam keadaan aku memeluk kucing (Meaya), terus dia nangis2 dah. Lepas tu dia jumpa aku(hari yang sama) dalam keadaan tak pegang kucing pun dia nangis jugak, kali ketiga jumpa pun nangis2 sebab dalam kepala dia set aku=kucing. hakhakhakhak. Tapi lepas beberapa kali dia dah takde nangis2 dah. Buktinya, ni haa gambar dia senyum betul2 depan aku




Sudahhhhh... Ni kamera siapa pulak aku rembat nih? Poyosss. Hakhakhak. Ingat lagi tak, aku pernah cakap dalam entri mana tah yang aku teringin sangat nak bergambar dengan kamera type macam ni? Tercapai. Teheee... :D

p/s: Baru perasan, aku banyak guna setting 'close up' tyme majlis ni. Apasal tah, jatuh cinta dengan setting tu. hahaa...