Pages

Sometimes, original give a sentimental value

Haha belum jadi upload gambar tunang fiza. Nanti-nanti la ye. Tadi, aku pergi ke suatu tempat. Aku memang dah lama berhajat menghadiahkan (hadiah kata lainnya ialah free, kasi seikhlas mungkin, cewah) dia sesuatu. Tapi tertangguh atas sebab-sebab tertentu. Heh tak sangka, dvd ni dah lama release rupanya. Oh kunonya aku. Before ni puas la aku cari kat Speedy tak jumpa2. Dan tadi tercapai jugak hasratku. Agak mudah meng-hunter benda ni. Hanya pergi suatu tempat tiba2 jumpa. Bak kata nana, cari benda ni tak sesusah nak cari buku Eclipse. haha..

Here,





one for her, one for me (ye, aku pun beli jugak.hahaha.. Dah lama tak menghadiahkan diri sendiri).

Kadang2, original memberi sesuatu yang sentimental. Kadang2, tak semua keadaan ye. Ini yang aku belajar masa kerja kat kedai cd tu suatu ketika dulu. Ya, tempat yang sama yang aku beli dvd di atas. Nanti aku mahu reveal sesuatu kepada die-hard-fan korea yang tak berapa berminat nak tengok cerita korea di youtube@mysoju yang tak berapa berkualiti mutu gambarnya, mahu yang gambar clear@original sahaja (macam aku.hehehe) . Info yang mungkin berguna dan penting bagi mereka . Rahsia dan taktik yang orang yang pernah kerja disitu sahaja yang tahu (cewah, rahsia konon). Dan kerana rahsia itu, walaupun tertera diskaun untuk bukan VIP hanyalah 15% (suatu jumlah yang sangat kecil), tapi aku berjaya mendapat diskaun sebanyak RM32. Hah, banyak ke tak banyak diskaun tu? Kalau pergi kedai Speedy, jangan harap la nak dapat diskaun walaupun RM1. Nanti aku cerita, sekarang belum ada masa nak mengarang.hohoho...


p/s: Kepada sumone itu (kalau la dia baca this entry. hahah), silalah menanti benda ini sampai di pintu rumah anda.Shhhhhhh...diam2 ye ;)