Pages

Doakan...

Dulu:

Her: Nadia, kalau aku mati nanti kau sedih tak?
Me: (mencebik) Eleh. Tak sedih pun.
Her: Siot je kau eh.

Serentak kami ketawa. Kitorang memang selalu bergurau macam ni. Sedikit kasar but no hurt feeling between us.

8/2/2010 :

Doctor: Saya nak beritahu yang dia sedang tenat sekarang. Keadaan dia kritikal. Bukan keadaan yang biasa2 ye. Saya beritahu ni bukan sebab kami tak try. Kami akan try bla bla bla...


Dan sekarang, ketika ini dia betul2 di ambang maut. Sedang kritikal. Aku tak menangis tyme that doc told me sebab gerak hati aku macam dapat rasakan yang she will recover soon. Dan aku berharap gerak hati aku kali ini tak salah. Ia agak berasas. Dan, yes kalau dia betul2 mati of course aku akan sedih la okeh. Tolong jangan tanya lagi soalan gurauan macam tu lagi boleh tak? Nanti di masa hadapan kalau aku dengar lagi mungkin aku akan menangis.

Yang buat aku sedih ialah bila teringatkan gurauan itu. Aku menangis bila teringat akan gurauan itu. Menangis, sekarang T______T

p/s: Doakan dia selamat walaupun anda mungkin tak tahu siapa dia.

p/s: First time ever aku mengeluarkan bad word direct kepada seseorang melalui sms. 'Bodoh'. 'Bangang'. 'Manusia tak berhati perut'. Oh, aku tak mampu tahan kali ni. Betul2 tak boleh tahan. Tambah2 bila melibatkan orang yang aku sayang dan melibatkan hidup dan mati. Semoga ia menjadi kali terakhir aku mengeluarkan perkataan sebegitu.