Pages

Trust is hard to get but easily lose

Ada orang menyuruh aku menyebarkan kat blog. Dia kata jadi blogger kene berani. Tapi aku kan penakut. Huahuahua

Tak reti nak buat ayat (tiba2 jek) maka, gambar mesej ini je lah yang mampu aku letak


Informer: Kawan ayah aku sendiri. Pekerja di sana.Di sana, tempat itu satay terkenal di area KL@Selangor. Kalau aku cakap confirm 100% semua tahu.So takyah cakap la ea. Nanti aku kene saman(penakut jugak aku ni rupanya). Agagaga~

Aku tak tahu la mereka buat lagi ke aktiviti ni sekarang. Yang pasti aku diberitahu pasal ni sejak hujung tahun lepas lagi. Tapiiii, mana lah tahu sekarang mereka tak buat lagi ke kan. So, pandai2 sendiri lah ea. heheeh.

Sekarang kami sekeluarga dah tukar selera, tidak lagi mendambakan satay itu . Cari satay orang lain yang rasanya lebih kurang sama. Walaupun tak popular. hehehe

p/s: Aku rasa semua tahu kot satay apa, kalau tak tahu contact lah aku di FB or email ye =D