Pages

nota private

Nota private:

8/2/2010 6:58 pm mungkin adalah tarikh&waktu bersejarah. Kajang, malam 8/2/2010 mungkin menjadi tempat bersejarah.

Aku jadi terkedu terkedu terkedu terkedu terkedu terkedu (rasa macam nak ulang word ni banyak2 kali)

Aku menjadi pelik dengan diri sendiri. How come benda yang aku patut kecewa, patut marah, patut melenting, tetiba aku tak berkelakuan sedemikian? Kenapa aku macam rilek je? What's wrong nadia what's wrong? Adakah aku dah jadi manusia yang tidak berperasaan? Iakah?


Mungkin kerana aku mula belajar menerima kelemahan orang lain. Mula menerima ayat 'Nobody is perfect' dengan sepenuhnya. Aku hairan aku macam dah boleh menerima kelemahan&kekurangan kau yang itu dengan pasrah. Biarlah Allah je yang judge kau, aku tak layak nak judge kau. Walau sebesar mana pun kesalahan kau, as long as kau sudah insaf, it doesn't matter. It doesn't matter. Yes, really. Don't worry dear. Kau jangan takut aku tak terima kau lagi lepas ni. Jangan takut. Aku tak marah kau. Aku cuma risaukan kau. Harap kau baik-baik saja selepas ini.


Setelah mendapat tahu gambaran keseluruhan, aku rasa macam nak menitiskan air mata. Eh, bukan nak tapi sudah tertitis. Hati tetiba jadi sayu kejap. Hati bercelaru. Bukan marah bukan benci tapi hanya bercelaru. Ini akibatnya jika tahu gambaran keseluruhan, kan bagus kalau aku hanya tahu yang basic2 sahaja.

T_____________________________________T