Pages

Laptop baru nana


*laptop baru nana*

Kami sekeluarga ke Plaza Low Yat semalam. Untuk men-survey laptop untuk nana. Actually bukan survey la sebab dah macam fall in love at the first sight. Masuk2, nampak booth Acer sekelompok (ala yang kat pintu masuk utama yang ala2 macam pameran tu), pergi ke satu laptop, tanya satu dua soalan kepada promoter then terus je bayar. Hahaha, seberapa pantas di situ. Lagi satu, itu la satu2 nya model lappy Acer yang harganya below RM2000 which is RM1650. Murah kan murah kan murah kan. Yang RM1400 pun ada tapi bila wangnya mini of course saiznya pun mini juga. So, cancel intention terhadap mini lappy tersebut sebab nana kan nak buat assignment2 bagai ni, berpinar-pinar mata dia kang menengok tulisan yang supermini di lappy mini kan. Ok, berbalik kepada Acer yang dibeli itu. Dia punya specification lebih kurang macam yang aku punya sekarang je (bezanya aku model Compaq). 1GB RAM, 320 GB SATA, n bla bla bla (tu jek yang aku tahu.heheh). Tapi nana punya ada webcam!!! Aaaa...!! Aku punya yang takde webcam ni pun dah RM2+++, makanya ini tidak adillllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll.

Redha je dengan peredaran zaman dan peredaran teknologi. Takpe2, nanti aku beli webcam kat PC Fair.

Sejak2 nana dah habis menonton drama 'You Are Beautiful' ni (sebelum ni, dia sempat tengok sampai episode 4 je sebelum pergi ke UITM tu, kiranya balik kali ni dia dah khatam abih dah), masa kat Low Yat semalam kan, tetiba je dia dah pandai panggil aku gaya macam ni dari jauh

Nana: Angah, meh sini kejap.

Amboi-amboiiiiiiiii nana. Panggil macam gangster eh. Nasib baiklah aku ni kakak yang memahami dan se-geng dengan ko. Takpe, boleh faham ini adalah gurauan@ajukan semata-mata. Boleh faham sekali-sekala ko nak jugak berangan jadi Hwang Tae Kyung kan. hakhakhakhak

p/s: Aku sangat berpuas hati dengan gadget baru aku (buat masa sekarang). External DVD Player. Kepada yang built-in dvd hard drive macam dah rosak, bolehlah beli ya. Tak sampai RM200 pun.