Pages

Toucholic

Walaupun sana-sini orang bercakap tentang BlackBerry, tapi lama2 tengok kan, aku cam tak berkenan pulak dengan bentuknya. Walaupun canggih, tapi kalau tak berkenan dengan bentuknya tak best la pulak kan (bagi aku la).


Apple




Samsung Corby. Err...cam kenal je type phone ni. Nak yang hijau tu buleh? Teheee :D

HTC Diamond

pic: Google.com


Ni semua gara2 pengaruh rakan sekerja. Aku rasa macam best ar leh online kat phone.Yang penting internet free takyah bayar (bukan macam aku, nak guna internet je mesti kene potong RM2 satu jam. Lembab namam-pos pulak tu)


p/s: Aku tengah fikir sama ada nak beli yang riban-riban ke atau ratus2 je (baca:tiruan. kahkahkahkah). Kalau beli yang ori memang lambat lagi la. Lainlah gaji aku RM4000-RM5000 boleh lah beli anytime. ngehehehe.

p/s: Gambar2 phone di atas tu je yang ada dalam kepala aku sekarang. Yang berada dalam senarai pilihan (kalauuuuu nak beli). Malas nak discover type2 lain.hahaha