Pages

Exhausted

Penatnya 2-3 hari ni. Apekebenda tah yang busy tah. Yang pasti macam busy. Eceh! Semalam ke rumah sedara kat Klang, berjumpa dengan ada sorang budak UPM ni. Act dia adik kepada lelaki yang berkahwin dengan sepupu aku. Budak UPM ni perempuan. Kitorang kenal sebab sepupu aku&hubby antar aku ke UPM masa balik dari melawat mak kat ICU dulu (HUKM). Sebelum tu dia ada amik adik (budak UPM ) tu dulu and kitorang hangout makan sekali tyme tu. Yang peliknya walaupun dah makan sekali, duduk semeja, aku masih tak cam muka dia! Dussshhhh sekali. And then tak lama pastu budak tu ada tegur aku masa kat fakulti Math (UPM), berborak la kejap, kejap je. Then aku still tak cam dia lagiiii hari ni. Adeh, fail dowh aku bab cam-mengecam orang nih. Mesti dia ingat aku sombong gara2 tak tegur dia dulu. Ok, pasrah.T__T. Serius aku susah nak cam orang kalau hanya berkomunikasi dengannya kurang dari 5 kali.

Selain dari masalah mengingat orang, aku menghadapi masalah mengingat jalan. Memang aku ni ditakdirkan fail bab2 ingat jalan ni kot. Tadi masa ke masjid (masjid depan rumah sedara jek), masa pergi aku dengan nana main jalan je pusing2 untuk cari pintu masuk (untuk perempuan). Kira terjumpa la pintu masuk. Then dah habis solat tu, nak keluar aku boleh selamba jek pergi arah yang salah. Wakakaka. Nana siap perli2 aku "Angah, sinilah keluar. Baru je masuk tadi, nak keluar dah tak ingat dah?". Memandangkan masa tu aku dengan nana baru je menonton drama YAB, aku teringat watak seseorang, dan dan ok aku mengeluarkan ayat cover "Aku kan sama geng dengan Hwang Tae Kyung, kitorang susah nak ingat bab2 jalan ni, senang sesat" huahuahua, termuntah nana disitu (ayat hyperbola). Yela, Tae Kyung@JGS kan idola nana jugak, haruslah dia geli-geli bila aku perasan geng dengan Tae Kyung tu . miahaha..Sengaja aku menekankan word 'Hwang Tae Kyung' dalam ayatku. Biasalah, ayat cover mesti 'up' sikit. Kalau tak buat ayat 'up', kene tanggung maluuuuu. hahaah...Oh ye, nasib baik aku tak rabun malam, kalau ye, dah lama aku berangan jadi HTK.

Eh kejap kejap. Tak sangka 'her' yang aku ceritakan akhir2 ni membaca blog aku. Siot jer.. Ko baca senyap2 je. Weh weh, aku tau ko baca blog aku kan. Meh sini aku nak bagi lagu kat kau


Hey Ladies by Rossa

Sudah kubilang jangan terlalu yakin
Mulut lelaki banyak juga tak jujur
Bila sakit hati wanita bisanya nangis

Sudah ku bilang jangan terlalu cinta
Kalau patah hati siapa mau nolong
Seperti langit dan matahari tak bersatu lagi

Hey ladies jangan mau di bilang lemah
Kita juga bisa menipu dan menduakan
Bila wanita sudah beraksi dunia hancur

Hey ladies sekarang cinta pakai otak
Jangan mau rugi hati dan juga rugi waktu
Bila dia merayumu ingat semuanya bohong

Memanglah tak semua lelaki busuk
Namun ladies tetaplah harus waspada
Semogalah kita semua akhirnya
Mendapatkan cinta yang tulus

Sudah kubilang jangan terlalu yakin
Mulut lelaki banyak juga tak jujur
Bila sakit hati wanita bisanya nangis