Pages

True colour

11 Feb 9.55 malam

Aku nak ingat tarikh ni sampai bila2. Aku nak ingat, aku nak ingat, aku nak ingat. Aku nak ingat tarikh yang buat pertama kalinya aku menjadi berani nak mampos. Bukan sebelum ni aku penakut tapi ada hati yang perlu dijaga tapi kali ni aku tak jaga hati siapa2 dah. At least aku tak memalukan dia di hadapan orang lain kan. It's one to one way. Dalam mesej. Kira aku ni berperikemanusiaan la jugak. Owh mannnn, aku telah menunjukkan 'taringku' sebentar tadi. Di dalam mesej. Sebanyak 12 mesej telah dihantar kepada seseorang. Yahoooooo!!! Dah terluah semuanya. Puas hati akuuuuuuuuuuuuuu. Yahooooooooooooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ok, cukup dah


Sory la, entri aku akhir2 ni sedikit emosi.

p/s: Kalau orang berkenaan nak reply lagi bagus, aku sudi berdebat dengannya. Tapi kan, nampak gayanya tak ada reply kot. Msg first2 aku dulu pun dia kata aku marah giler. Padahal tu baru intro belum masuk isi2 penting lagi. Haa ni hari ni dah masuk isi penting la neh.