Pages

Crazy overdose fans.

Nak post ke tak nak, nak post ke tak nak. Makin aku tahan, makin aku rasa nak post.



Thanks for sharing diya ;) Tiap kali aku replay video ni, mesti aku tergelak-gelak.Adohaii.. Tak sangka la aih ada jugak fans tahap gila overdose macam ni. Aku rasa perempuan tu ada masalah mental kot…Takpun kekurangan kasih sayang. Hahaha. Aku tak rasa perempuan tu annoying tau tapi aku rasa kelakar nak mampos. Kalau aku la jadi artist tu, sure aku tergelak-gelak sampai sakit perut tergolek-golek kat situ situ jugak.


p/s: Aku rasa la, kalau la artist tu dating or kawen dengan someone ke, tak mustahil budak perempuan ni gi bunuh/cederakan gf artist tu. Fuhhh.


p/s: Aku tak kenal artist tu, aku kenal nama band diorang je, 2PM. hehehe. Oh ya, melihatkan tahap kegilaan fans macam ni, no wonder la kecoh abis macam perang dunia ketiga je bila one of Shinee member buat pengumuman dia couple dengan pelakon Shin Se Kyung tu. Apa la nak dikecohkan orang couple ni. Haishh.

6 voice out:

Fay said...

kekekeke. yg pasal shinee jonghyun kapel tu memang kecoh even kat twitter je dah disaster. haha baru kat twitter je kot. kat korea sana entah apa entah jadi. LOL! dengar-dengar banyak fancafe jonghyun ni tutup. haihhhh

♥ Teacher Nonoi ♥ said...

Giler fanatik pompuan tu.. siap jerit-jerit ape sume!!! ya Allah... agak-agak ade tak yg nak jerit-jerit macam tu sebab minat kat akak.. hak hak (nak gak berangan)

Tgk le artis tu siap taktau nak jwb ape .. hahahahaahhahahahaha

uNNa said...

huhu besela unnie...kat korea sane..fans dorg mang gile2 ahh..lau minat yg sampai obsessi sgt..yg lau tak pat masuk or g FM tu, nanges mcm org berkabung jek...huhuhuhu sbek kt mlaysia tak cmtu kan..huhuhu kkdg artis lalu sblh pn wt cm bese jek..heee..fans korea mang DANGEROUS..lau dorg jd anti fans..unexpectable lgsg la..

Anonymous said...

Haha. Sama2 nadia, sharing is caring. Tak best kalau diya gelak sengsorang.

Paling diya suka part die sendiri cakap "Ah this is so tiring" HAHAHA tahu pun penat!

Nadia said...

fay: bukan twitter je kecoh, dengan tumblr sekali. LOL. Pastu tak lama lagi penuh kpopsecret dengan isu ni. LOL.

Kak noi:haha kat korea mmg fans jenis obses2 macam ni kak. Even ada yg follow artist sampai masuk toilet.huhuhu

husna: kan kan. Kat sana mmg budaya mcm tu. Naseb baik la semua fans2 kat malaysia agak terkawal lagii.hehehe

diya: haha tu la. Nadia suka tgk reaksi diorang terhadap girl tu. Ada yg imitate girl tu jerit "Oppa!" yg nichkhun plak pandang smbil sengih, hahahah

♥ Teacher Nonoi ♥ said...

HAHAHA.. yang tak tahan tu leh plak silap sebut nama sendiri.. hahahahaha..

laju giler dia bercakap macam tak sabar nak habiskan 1 ayat tu.. giler ah