Pages

Menghitung hari~

This below song make me feel I wanna learn piano/keyboard soooo much so that I can play this song well.

Serius rasa nak menangis tengok diorang2 ni main piano/keyboard. Dah la lagu yang gila babeng aku suka. Sobsobsob. Eh eh apasal tetiba sedih plak ni? Entah, sedih sebab rasa seronok sangat tengok lagu yang aku suka dimainkan dengan indah dengan piano/keyboard. Seronok sangat=sedih. Faham? Tak pe la, korang tak faham.huhuhu..

Love Ya





Music sheet dah jumpa dah. =D

Starlight Tears



Yang ni belum jumpa lagi music sheetnya. Nanti aku try cari sampai jumpa.

Only you





Yang ni pun dah ada dah music sheet nya jugak. Dua versi lagi orang lain2 upload so aku amik je semua dulu baru compare.LOL

Romance



Music sheet yang ni dah jumpa dah. Wehaaa!

If You Love Me



Apa ni apa ni semua vid piano cover kat youtube takde pun lagu ni??? Semua hanya berminat dengan lagu tema je.Satu pun takde lagu ni. Sobsobsob. Aku rasa lagu ni lagi 'terkesan' daripada lagu temanya. Bagi aku la. Muzik intro and the whole music berhantu siot.Takpe la, janji aku dah dapat music sheet nya. Nanti pandai2 la aku suruh sape2 main pastu ajar aku.hahaha

Before ni aku belajar melalui online course and buku je . Mula2 ok tapi sampai je part nak baca note music, berpinar-pinar mata aku jap.hahaha. Tengok la kang, kalau rasa bodo melantun-lantun kang aku gi je kelas piano. haha.. Tension ok belajar tapi takde benda depan mata.

So i will get my keyboard soonnnn. Yeah, it's my october wish. GDE, give me back my money! I wanna get that keyboard. Yehaaaa!!!!

0 voice out: