Pages

Hari ini dalam sejarah

Hari ini dalam sejarah.

Aku eksiden hari ni. HAHAHAHAHAHHA. Eh gelak pulak.

Malu siot terdampar kat tengah2 jalan time jammed plak tu.


Ni semua gara2 aku aku tak bunyikan hon punya pasal la. Aku ni jenis yang tak suka bunyikan hon sebab sebab sebab entah aku pun tak tahu. LOL. Mungkin aku rasa bunyikan hon tu kalau kita marah kat orang. Ayah aku kata bunyikan hon tu supaya kenderaan lain notice kita so that kenderaan lain boleh la bagi jalan ke apa ke. Tadi aku nak masuk line tapi kereta tu macam nak bagi/tak nak bagi laluan je. Dengan cepatnya aku masuk la sekali dia pun serentak masuk jugak dan bammmmm! Bedebukkk aku jatuh. Nasib baik motor ok dan yang penting aku pun ok. Teheee =D


Betul la kata kakak aku. Kalau naik motor mesti akan jatuh at least sekali. Kalau bukan salah kita pun mungkin salah orang.

Ok aku nak gelak sekarang. Hahaha.. Macam mana la aku yang jenis alert ni boleh terlibat dengan eksiden.


p/s: Selepas ni akan lebih berhati-hati dan akan membunyikan hon untuk bagi ‘peringatan’ kat orang. Hehehe. Tu dia da eksiden baru tahu kan.


p/s: Jangan tanya apa yang jadi dengan kereta yang terlibat. Dua kereta. Mungkin calar ke apa ke aku tak tahu la. Yang pasti masa diorang tengok2 aku tu aku tak banyak cakap dan terus blah. Sebab maluuuuuuu. HAHAHAHA . ok bye!

malas nak edit entri. Nak gi McD ni. Bye

2 voice out:

Anonymous said...

uih, Kak Nad :O hati2 naaa. harap2 muka Kak Nad yang comel tidak lah bercalar balar :O

Nadia said...

arina: thanks for the concern. I'm ok. Kaki je terseliuh skit =)