Pages

Misi Mc Flurry Milo

Tadi tetibaaaaaa je teringin nak makan Mc Flurry Milo. Ni gara2 baca entri kak Yonna la ni. hahaha. The problem is aku tak tahu jalan ke Mc D. LOL. Tak payah heran. Jalan tu aku&ayah dah lalu like beratus-ratus kali dah still aku tak cam lagi tu. Tak payah heran sebab aku memang lampi bab2 jalan raya ni. Baru je minggu lepas gi dengan housemate naik kereta dia still tak ingat jalan lagi. Pe lagi, telefon ayah


Aku: Ayah, macam mana nak gi McD
Ayah:Kau nak pergi dengan sape?
Aku: Sorang.
Ayah: Sorang? Tak yah la pegi.
Aku: Kenapa? Jauh sangat ke?
Ayah: Takde la jauh sangat.
Suara Fiza menyampuk di talian: Nak gi sorang? Hish. Kang jadi macam Sosilawati kang (amboi mulut kakak aku nehh)


Pastu ayah pun menerangkan macam mana nak pergi sana. Roundabout amik jam bape semua2 la. Maka pergilah aku ke sana buat pertama kalinya berseorang+blur2. Sekali tengah2 tu sesat da. Wakaka. Telefon ayah balik pastu ayah cakap depan lagi, bahagian hujung, aku belum sampai lagi pandai2 je masuk selekoh. Then yada yada aku da sampai sana pastu beli melalui drive through punya.. Yang bengangnya aku nak beli burger sekali sebab lapar tapi sebab sampai sana nervous sangat sampai tak teringat nak order burger. Just order Mc Flurry je. Sobs sobs sobs. Nervous sebab apa? Sebab berjaya jumpa jalan pastu terharuuu pastu tu yang nervous tu. Muahaha..Terpulang la nak percaya atau tak tapi memang sebab tu pun.



Mc Flurry milo is heaven. Sekian

p/s: Aku tak puas hati jalan kat sini. Ada certain2 tempat tak rata+berlubang+berlubang yang ditampal tapi tak rata. Menyebabkan aku takleh bawak motor laju2 (pada keadaan memang sepatutnya kene laju). Tambah2 kalau kene gear 4. Melambung koo. Ish ish.


Aku da jadi hantu milo ke apa? Baru je minggu lepas minum ni kat PapaRich. Apa tah nama dia Milo Giant ke monster ke apa tah hahaha yang pasti ada perkataan yang membawa maksud ‘besar’. LOL



Misi seterusnya aku nak pergi Jaya Jusco Bukit Tinggi. Rasanya dalam 10-20 minit dari sini. Nak beli Takoyaki T_T. Tapi tak tahu jalan. Huuu. Haruskah aku menelefon ayah semula. Itu sudah pasti. Hahaha

p/s: Haruslah 'misi' bagi orang yang sangatlahhh susah nak cam jalan ni. Ia seolah-olah kejayaan besar bagi aku. muahahah

0 voice out: