Pages

L zaman sekarang

Sejak aku up no fon (ni gara2 iklan nak cari bilik sewa la ni) kat several website khas untuk cari bilik sewa tu tetiba je ada panggilan dari lelaki aneh. Pukul 3-4 pagi plak tu call, of course beridentitikan ANONYMOUS (private number) dan tahu plak nama aku nadia.

Setakat ni dua panggilan aneh aku dapat. Panggilan pertama suara ala-ala gigolo mencari datin. Panggilan kedua ala-ala nyah mencari pelanggan. Tak koser nokkksss. Geli-geleman okeh!!! Gaya ala2 nak phone s*x je. Blerghhhh


Masa dapat call tu sumpah rasa nak maki2 je tapi ehem ehem sebab kata2 makian macam tak biasa je keluar dari mulut aku so aku macam terkunci dan terkelu seketika kemudian terus matikan panggilan tanpa berlengah.

Aku rasa lain kali aku nak plan kasi ceramah la kat diorang. Kasi ceramah ala-ala ustazah sikit tengok diorang akan balas apa. Holoh bukan diorang tahu aku sape kan so tak kisah la aku nak 'up' imej ustazah sekalipun. HAHAHAAHA.

1 voice out:

♥ Teacher Nonoi ♥ said...

Aish seramnya.. tapi kan kalau kena yg betul2 tak senonoh, makin kita ceramah makin le dia suka.. eish~

Baik takyah layan le org camtu..

Geli geleman lak akak memikirkan.. euwh