Pages

Move On

Yeay, tak payah pergi rumah sepupu aku tu. hahahaah. Pergi rumah sedara yang lain. Bila nana dengar mak cerita yang aku tak nak duduk rumah sepupu aku tu terus nana buat muka "Angah nak duduk rumah dia sorang2? Aku tak percaya".

Pastu dia tambah lagi "Kalau ko ajak aku duduk sekali dengan ko kat sana pun aku tak nak"

Haaa betapa taknaknya tinggal sekali dengan sepupu aku tu mak silalah faham anak-anakmu ini. LOL. See, kitorang tak suka dia atas sebab2 tertentu yang sulit untuk diceritakan. Masa mak&ayah suruh tu aku macam protes sikit la. Aku taknak. Mak&ayah macam pelik sangat kenapa aku taknak. Diorang ingat aku saje2 je taknak bla bla bla apatah tak ingat. Diorang ingat aku segan pastu cakap 'Nak segan apa? Bukan tak rapat. Rapat kan.'. Rapat?? Oh pleaseeeeeee!!!!!

Aku sanggup duduk dengan orang yang aku tak rapat dari duduk dengan dia.

Pastu sejak dari itu fikiran aku runsing sangat. Dalam kepala dah imagine macam2 sampai tak sedar air mata keluar. Dah la masa tu nak makan malam dengan parents aku kan. Kat meja makan pun aku tak boleh tahan jugak. Entah, aku sedihhh gila. Kat meja makan sebab fikir, aku tak boleh nak bercakap apa2. Yang mampu aku buat kesat2 mata & tunduk bawah. Aku rasa mak ayah aku sedar kot perubahan yang selama 23 tahun hidup ni tak pernah aku bereaksi macam tu dengan mereka

Tiba2, mak beritahu aku, aku duduk dengan orang lain. Yahoooooo. Macam paham2 je walaupun aku tak yah cakap apa2.

Ok, kesimpulan entri ni, esok lepas kerja aku akan direct pergi Klang. So aku tak tahu signal bb kat sana macam mana. Kot la takde line ke takleh la nak online. Sob sob sob.

0 voice out: