Pages

Nama paling panjang dalam Facebook

Selalu kalau orang nak represent diri mereka to public/FB, biasanya paling banyak pun 2@3 nama yang diletak or gabungkan dengan nama sendiri. Oh, itu biasa ok. Contoh adik aku la. Dia represent herself as Green Pea maka dia letak la nama dia as 'Liyana Green Pea' haaa gitu. Tapiiiiiii bila first time tengok nama senarai bawah ni, hulamakkk aiiii, aku nak tergelak pun ada jugak (ok memang aku dah gelak@sengih dah pun).









Orang yang tak paham mesti rasa pelik apasal laaaa nama pelik2 ni kan tapi bagi aku yang paham meaning every single word yang diorang tulis+gabung2 tu memang tergelak la. Semua nama dia nak angkut sekali dalam satu sukukata. LOL

Pastu tetiba je aku jumpa komen ni kat somewhere




ORANG ZAMAN KERAJAAN SRIVIJAYA? WAKAKAKA!!!! Terburai ketawa aku okeh on the spot serius tak tipu. Lawak la. HAHAHA. Minah tu pelik nama panjang2 bagai, tu yang dia sound tu. LOL. Kelakar plak aku tengok gelagat diorang ni.

p/s: Pelik macam mana FB boleh approve nama panjang2 gitu. Aku rasa sistem auto la (yang kononnya dikatakan manage by someone.haha)

3 voice out:

yonna said...

gile. bapak panjanggggggggggggg! semangat benar namanya! hahaha

Nadiah Suhaidi said...

Hahah menyakitkan mata. Tapi xpenah jmp lagi kat fb sbenanye. Harap2 xkan penah jmp nanti wat sakit ati je menengok :P

Tapi fb terima pulak nama mengarut2 mcm kat friendster ni ye?

- eiNa - said...

kalo ramai lagi yg dia minat.. nak masuk seme nama gak ke...?? tsk tsk tsk.. semangat gile sehhhh...